Indkaldelse fra sygehuset, Gyn. Afd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

metski83

Så har jeg fået indkaldelse til samtale om videre behandling for barnløshed. 

Jeg skal i dag igang med mit 5 forsøg med Pergotime, næste måned er 6 og sidste forsøg. Jeg tror ikke på at det lykkedes med Pergotime. 

Næste skridt er insimenering. 

Syntes det er hårdt lige nu, selvom jeg vidste det var næste skridt. Jeg har lige fået min mens igår, så det er lige endnu et gok i nøden. 

Så sidder på min fridag i det gode vejr, og græder lidt. Hvorfor skal det være så svært?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

tarkoflen

Øv søde træls måde at bruge din fridag på!

Jrg håber du kan få det vendt til, at nu sker der noget og l får noget mere hjælp til at få jeres store drøm opfyldt!

Sender masser af og positive tanker i din retning.

Anmeld

24. juli 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Øv søde træls måde at bruge din fridag på!

Jrg håber du kan få det vendt til, at nu sker der noget og l får noget mere hjælp til at få jeres store drøm opfyldt!

Sender masser af og positive tanker i din retning.

Tak skal du have, det er sødt af dig. 

Håber virkelig bare så meget at det næste skridt er det der skal til 

Anmeld

24. juli 2012

nielsen80

Hvor er jeg bare ked af at høre, I skal igennem alt det.

Anmeld

24. juli 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Hvor er jeg bare ked af at høre, I skal igennem alt det.

Tak for det, er også bare træt af det. Ville bare ønske vi kunne selv. 

Anmeld

24. juli 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Tak for det, er også bare træt af det. Ville bare ønske vi kunne selv. 

Det er bestemt ikke det man drømmer om, når man går i gang med pb. Men det skal nok lykkes søde, det er virkelig de færreste de ikke kan hjælpe. Selvom jeg ved det er en ringe trøst lige nu, hvor du bare vil være gravid.

Og til information, selve hormonbehandlingen ved insemination er ikke så hård, så det skal du ikke være nervøs for. Det er det mental der trækker tænder ud!

Jeg hepper i stilhed i baggrunden. Du skriver bare, hvis du har brug for en snak eller noget.

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

metski83 skriver:

Jeg skal i dag igang med mit 5 forsøg med Pergotime, næste måned er 6 og sidste forsøg. Jeg tror ikke på at det lykkedes med Pergotime. 

Syntes det er hårdt lige nu, selvom jeg vidste det var næste skridt. Jeg har lige fået min mens igår, så det er lige endnu et gok i nøden. 

Så sidder på min fridag i det gode vejr, og græder lidt. Hvorfor skal det være så svært?

kæmpe krammer!!!! øv altså.. håbede sådan at det var nu for jer!!!

Anmeld

24. juli 2012

pastry26

metski83 skriver:

Kan godt forstå at du er skuffet og ked af det! Der er ikke noget værre end at få sin mens og bare vide at det så heller ikke skulle være denne her gang.. igen!!

Jeg synes du skal se positivt på at I nu skal videre med inseminering. Jeg er gravid efter 2. IUI-H forsøg, så det kan godt lykkedes!! Og tro mig, selvom kamelen er svær at sluge og at man føler sig nede over at man ikke kan selv, så giver det ro i maven at vide, at man er i gode hænder og man gør alt hvad man kan, for at blive gravid.

For Jer!! 

Anmeld

24. juli 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Det er bestemt ikke det man drømmer om, når man går i gang med pb. Men det skal nok lykkes søde, det er virkelig de færreste de ikke kan hjælpe. Selvom jeg ved det er en ringe trøst lige nu, hvor du bare vil være gravid.

Og til information, selve hormonbehandlingen ved insemination er ikke så hård, så det skal du ikke være nervøs for. Det er det mental der trækker tænder ud!

Jeg hepper i stilhed i baggrunden. Du skriver bare, hvis du har brug for en snak eller noget.

Hvor er det bare rart at der er nogen som forstår en, tak. 

Håber virkelig det lykkes. 

Er hormonerne nogle man spiser ? Man skal også stikke sig selv, skal man ikke ?

Anmeld

24. juli 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

kæmpe krammer!!!! øv altså.. håbede sådan at det var nu for jer!!!

Tak for det. 

Nej desværre heller ikke denne gang. 

Skuffelse på skuffelse. 

Så nu er det igang med næste skridt. 

Tror ikke på at det Pergotime virker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.