sommerkage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

birthee

Hvad er en typisk sommerkage for dig? Gerne med opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

JulieE

En sommerkage skal for mig være frisk og ikke for tung  F.eks denne koldskålskage Den er vildt lækker 

Anmeld

23. juli 2012

birthee

JulieE skriver:

En sommerkage skal for mig være frisk og ikke for tung  F.eks denne koldskålskage Den er vildt lækker 

Hvor står der henne hvilke ingredienser og hvor meget man skal bruge?

Anmeld

23. juli 2012

SHERO

Min yndlings er nøddemarengs med hindbærskum, den har et godt spil mellem det søde og det syrlige. Det er ikke liiige denne opskrift jeg bruger men ligner meget, bruger dog ikke sukker eller husblas i skumet.. Men MMMM

http://millalu.blogspot.dk/2010/06/nddemarengs-og- hindbrskum.html

Anmeld

23. juli 2012

JulieE

birthee skriver:

Hvor står der henne hvilke ingredienser og hvor meget man skal bruge?

Har linket til en opskrift... bare klik på koldskålskage... Altså førstgang jeg har skrevet det 

Anmeld

23. juli 2012

birthee

JulieE skriver:

Har linket til en opskrift... bare klik på koldskålskage... Altså førstgang jeg har skrevet det 

Det har jeg set... men kan kun se hvordan man laver den, men ikke hvad man skal bruge... måske fordi jeg er på fra min mobil?

Anmeld

23. juli 2012

JulieE

birthee skriver:

Det har jeg set... men kan kun se hvordan man laver den, men ikke hvad man skal bruge... måske fordi jeg er på fra min mobil?

Tror det er fordi du er på fra mobil så... Når jeg klikker på linket, kommer hele videre til hele opskriften med ingredienser osv 

Anmeld

23. juli 2012

birthee

JulieE skriver:

Tror det er fordi du er på fra mobil så... Når jeg klikker på linket, kommer hele videre til hele opskriften med ingredienser osv 

Var henne og tænde slaven, og opskriften er hermed printet ud... det var fordi jeg var på fra mobilen... der skal hermed laves koldskålskage på onsdag til gæsterne... er der nogle gode fif???

Nårh jo, hvor lang tid går der fra du har hældt fromagen i, til du kan putte gele på???

Anmeld

23. juli 2012

JulieE

birthee skriver:

Var henne og tænde slaven, og opskriften er hermed printet ud... det var fordi jeg var på fra mobilen... der skal hermed laves koldskålskage på onsdag til gæsterne... er der nogle gode fif???

Nårh jo, hvor lang tid går der fra du har hældt fromagen i, til du kan putte gele på???

Fedt!! Du må endelig ikke mase på jordbærnene der skal sigtes til geleen... så bliver det grumset.

Tror nok, jeg kunne hælde den på efter en times tid, men jeg kan ikke lige huske det 

God fornøjelse 

Anmeld

23. juli 2012

JulieE

Her er et billede af mit første forsøg med kagen... Nams den var god 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.