Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Caroline ér nemlig faldet ned en gang .. I vuggestuen Men siden har hun ikke været så tryg ved de almindelige gynger (forståeligt nok ) Men når hun så har fået nok og vil ned , giver hun bare slip Så man skal virkelig være klar til at gribe hende .. Derfor bruger vi næsten altid babygyngen - Hvis vi er på en legeplads med sådan en
Caroline ér nemlig faldet ned en gang .. I vuggestuen Men siden har hun ikke været så tryg ved de almindelige gynger (forståeligt nok ) Men når hun så har fået nok og vil ned , giver hun bare slip Så man skal virkelig være klar til at gribe hende .. Derfor bruger vi næsten altid babygyngen - Hvis vi er på en legeplads med sådan en
hihi gir hun bare slip? lille skøre tosse
Så kan jeg godt forstå at i er lidt forsigtige med bare at lade hende sidde
Og kan også godt forstå hvis hun ikke er super tryg ved det når hun har prøvet at falde af...
hvad med bil-dæk gyngerne? dem sidder de rigtig godt i synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: hihi gir hun bare slip? lille skøre tosse Så kan jeg godt forstå at i er lidt forsigtige med bare at lade hende sidde Og kan også godt forstå hvis hun ikke er super tryg ved det når hun har prøvet at falde af... hvad med bil-dæk gyngerne? dem sidder de rigtig godt i synes jeg
Hun er ikke rigtig klog
Ja , bildækkene er ret gode .. Vi har bare ikke lige nogle i nærheden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128