Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i kan tro han morede sig!
Sku op for lyden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha .. Hvor er han skøn Caroline begyndte at grine med ham
Siger han "dii da" eller sådan noget i starten ?
Hahaha! Hvor er han sød... Kom helt til at grine
Maja_4000 skriver: Haha .. Hvor er han skøn Caroline begyndte at grine med ham Siger han "dii da" eller sådan noget i starten ?
Siger han ikke gyng gang?
rikkeregnbue skriver: Siger han ikke gyng gang?
Det kan være jeg er "miljøskadet" .. Caroline siger nemlig di da Så var det lidt sjovt hvis Viktor også gjorde
hihi jo lige præcis, han siger gyyyng gaaang
hihihi ja jeg kommer også selv til at grine hver gang jeg ser det!
han siger gyyyng gaaang
VNB skriver: hihihi ja jeg kommer også selv til at grine hver gang jeg ser det! han siger gyyyng gaaang
Hvor er han dygtig - Også til at holde fast .. Jeg har kun nerver til at gynge Caroline så højt på babygynger
Maja_4000 skriver: Hvor er han dygtig - Også til at holde fast .. Jeg har kun nerver til at gynge Caroline så højt på babygynger
ja han er faktisk rigtig god til at gynge på rigtige gynger Han gider ikke de der baby gynger mere... han skriger som en sindsyg hvis vi forsøger at proppe ham i en
hehe man nogle gange skal jeg også lige bide mig selv i tungen når Mogens og Viktor går igang med gyngen... jeg synes han gynger højt men han er aldrig faldet af... endnu.... godt at fædre tør lidt mere mere deres børn end mødre gør...
VNB skriver: ja han er faktisk rigtig god til at gynge på rigtige gynger Han gider ikke de der baby gynger mere... han skriger som en sindsyg hvis vi forsøger at proppe ham i en hehe man nogle gange skal jeg også lige bide mig selv i tungen når Mogens og Viktor går igang med gyngen... jeg synes han gynger højt men han er aldrig faldet af... endnu.... godt at fædre tør lidt mere mere deres børn end mødre gør...
Caroline ér nemlig faldet ned en gang .. I vuggestuen Men siden har hun ikke været så tryg ved de almindelige gynger (forståeligt nok ) Men når hun så har fået nok og vil ned , giver hun bare slip Så man skal virkelig være klar til at gribe hende .. Derfor bruger vi næsten altid babygyngen - Hvis vi er på en legeplads med sådan en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128