holder mig ano da det helst gerne skulle være en lille overraskelse. For orker ikke at rygtet går før jeg har fået en chance .. slet ikke noget personligt. Men vil fortælle familie/venner på min egen måde..

okey. Jeg testede faktisk svag positiv fredags - og selv min kære mand så den var sku go' nok. I dag, måtte jeg simpelthen lige ha dette vidunderlige øjeblik, bekræftet endnu engang for at være helt på den sikre side - viser den Negativt
! og et svagt lille meget meget minimalt resultat positiv vises på testen... manden måtte skuffe mig, og fortalte han ik mere ku se den som positiv - jeg var virkelig så desperat og legede meget med testen.. øv hvad sker der
jeg har ikke engang blødt eller haft set skyggen af blod...og håber self, håbet er der endnu... Men, Hcg'en burde bare ha været doblet sig siden i fredags, så jeg er helt forskruet! jeg har ikke engang dato, eller noget for hvornår jeg sku ha mens, da der er gået kuk kuk i systemet...

.. men har ihvertfald ikke blødt i knap 4 uger nu, så det er jo positivt nok - i forhold til hvor meget jeg ellers bare har været plaget af mens hele tiden...
sad da og tænke lidt på, om det ku ha noget at gøre med min blod,type? jeg har den der, rhesus negativ og det kan da påvirke ægget eller ?
Anmeld