Så sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja, har nu planer om at jeg skal have snakket med dem igen om det her sys ikk det er okay
Tror da de hygger sig når de er sammen men det bare så synd at det skal være sådan her

synes det er rigtig godt hvis du kontakter statsforvaltningen så der kan komme en helt faste køreplan for han lyder ikke som en særlig ansvarlig mand...

stakkels din datter,din kæreste og du der skal bøvle med din eks....

håber I kommer til at få en dejlig uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ja, har nu planer om at jeg skal have snakket med dem igen om det her sys ikk det er okay
Tror da de hygger sig når de er sammen men det bare så synd at det skal være sådan her

Ja det kan jeg godt forstå du vil.. Det er jo ikke en holdbar løsning for hverken din datter, dig eller for den sags skyld ham når han tydeligvis ikke har tid/lyst til hende i den tid det kræver..

Håber i finder en løsning

Anmeld

22. juli 2012

simone-baby93

Hvad er han da for en spade. 

Kram til dig 

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Sikke da en idiot!

Kram til dig 

Ja :/
Og tak

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

synes det er rigtig godt hvis du kontakter statsforvaltningen så der kan komme en helt faste køreplan for han lyder ikke som en særlig ansvarlig mand...

stakkels din datter,din kæreste og du der skal bøvle med din eks....

håber I kommer til at få en dejlig uge

Er i gang med en samværsløsning med statsforvaltningen, men dette her skal hvertfald os på som en af de ting jeg ikk sys er okay

Og mange tak

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du vil.. Det er jo ikke en holdbar løsning for hverken din datter, dig eller for den sags skyld ham når han tydeligvis ikke har tid/lyst til hende i den tid det kræver..

Håber i finder en løsning

Mange tak

Anmeld

22. juli 2012

Kofoed.

de mænd er en sjov skabning, man skulle tror han var meget jaloux og bare ønsker at være besværlig, håber det går alligevel og at i ikke for ødelagt alle jeres planer

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

de mænd er en sjov skabning, man skulle tror han var meget jaloux og bare ønsker at være besværlig, håber det går alligevel og at i ikke for ødelagt alle jeres planer

Han er jaloux det ved jeg... Men alligevel at han tilsidesætter hende for hans behov, er ikk okay

Anmeld

22. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Han er jaloux det ved jeg... Men alligevel at han tilsidesætter hende for hans behov, er ikk okay

Bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.