Så sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej..
Har li brug for at lufte ud..

Min datters far har vores 2 årige på ferie ved sig, her i uge 29 og 30
( han havde fra starten sagt at uge 30 skulle han bare have hende!, og uge 29 ville han først have da han fandt ud af at mig og min kæreste skulle i sommerhus med hende, vælger så at give ham de to uger, da ikk gider bøvl med ham)
Nu har han krafteme li skrevet at han ikk har tid til vores datter alligevel og at jeg skal hente hende her til aften er så sur på ham, og skuffet over at hans egne behov igen kommer før hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej..

( han havde fra starten sagt at uge 30 skulle han bare have hende!, og uge 29 ville han først have da han fandt ud af at mig og min kæreste skulle i sommerhus med hende, vælger så at give ham de to uger, da ikk gider bøvl med ham)
Nu har han krafteme li skrevet at han ikk har tid til vores datter alligevel og at jeg skal hente hende her til aften er så sur på ham, og skuffet over at hans egne behov igen kommer før hende

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Tak for krammet

Anmeld

22. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Tak for krammet

Selv tak..
Jeg kunne forestille mig man ikke kan få nok af dem i sådan en situation...
Og hvor har jeg dog ondt af din datter, som pludselig bare skal hjem midt i det hele

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Selv tak..
Jeg kunne forestille mig man ikke kan få nok af dem i sådan en situation...
Og hvor har jeg dog ondt af din datter, som pludselig bare skal hjem midt i det hele

Nej er bare så sur at jeg græder, så kram hjælper, min kæreste er nu os god til at berolige mig

Men det er så synd for vores datter at hendes far igen tilsidesætter hende frem for sine egne behov, den tid jeg var sammen med han der var det samme, han kom selv før os
Hun er heller ikk glad når han henter hende, hun krammer ham og når han så spørg om hun vil med hjem siger hun nej, blive ved * min kærestes navn*...

Anmeld

22. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Nej er bare så sur at jeg græder, så kram hjælper, min kæreste er nu os god til at berolige mig

Men det er så synd for vores datter at hendes far igen tilsidesætter hende frem for sine egne behov, den tid jeg var sammen med han der var det samme, han kom selv før os
Hun er heller ikk glad når han henter hende, hun krammer ham og når han så spørg om hun vil med hjem siger hun nej, blive ved * min kærestes navn*...

Åh stakkels lille pige... Det er en skam de ikke bliver hørt på når der skal dømmes samværd osv...
Jeg håber din datter trods alt har det sjovt når hun er sammen med farmand - når han gider hende...

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Kram! Kan godt forstå du er sur/vred/skuffet ...

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Åh stakkels lille pige... Det er en skam de ikke bliver hørt på når der skal dømmes samværd osv...
Jeg håber din datter trods alt har det sjovt når hun er sammen med farmand - når han gider hende...

Ja, har nu planer om at jeg skal have snakket med dem igen om det her sys ikk det er okay
Tror da de hygger sig når de er sammen men det bare så synd at det skal være sådan her

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kram! Kan godt forstå du er sur/vred/skuffet ...

Anmeld

22. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hej..

Sikke da en idiot!

Kram til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.