Nogen det har haft en graviditet udenfor livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

tanjaf88

Hej

Skriver lige som anonym, da hele projekt baby er hemmeligt!

Jeg vil gerne høre, om der er nogle af jer der har haft en graviditet udenfor livmoderen, og hvor hurtigt i blev gravide derefter?

Jeg har selv lige haft en graviditet udenfor livmoderen 8+5, blev det opdaget og blev opereret. Fik fjernet den ene æggeleder. Fik min menstruation 6 dage efter operationen. Jeg har fuldstændig samme symptomer, som da jeg testede positiv sidst, men synes ikke det kan passe, hvis man så hurtigt efter kan blive gravid igen? Kan det overhovedet lade sig gøre? Der er kun gået 19 dage siden min sidste menstruation, så jeg kan jo ikke rigtig teste. Ved heller ikke, hvor lang min cyklus er, da jeg kun har haft mens den ene gang efter operationen, og har hørt om andre, hvor deres cyklus har ændret sig efter at æggelederen er blevet fjernet.

Vil gerne høre alle de erfaringer i måtte have

jeg havde en graviditet uden for livmoderen 23-8-2012, fik fjernet venstre æggeleder også.

jeg er desværre endnu ikke blevet gravid igen.

Har dog lige taget en fertilitets test  og den sagde heldivis negativ, hvilket betyder der ikke er noget galt med mig, jeg bekymdre mig nemlig tit om jeg bliver gravid igen..

min cyklus ændret sig fra 28 dage til mellem 30-36 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Anonym trådstarter

tanjaf88 skriver:

jeg havde en graviditet uden for livmoderen 23-8-2012, fik fjernet venstre æggeleder også.

jeg er desværre endnu ikke blevet gravid igen.

Har dog lige taget en fertilitets test  og den sagde heldivis negativ, hvilket betyder der ikke er noget galt med mig, jeg bekymdre mig nemlig tit om jeg bliver gravid igen..

min cyklus ændret sig fra 28 dage til mellem 30-36 dage...

Nu er det en gammel tråd denne her, men det er heller ikke lykkes for os at blive gravide endnu. Det var i juni 2012 jeg havde graviditeten udenfor livmoderen. Jeg har været gravid 2 gange efterfølgende, men de er begge endt i spontane aborter.

Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.