Jeg er meget i tvivl med mig selv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

HeidiØ

NanaThomsen skriver:

Hej!

Her sidder jeg så og har tænkt meget længe men er blevet i tvivl om jeg gør og har gjort det rigtige.

Jeg er sammen med en virkelig sød og dejlig fyr på 22, vi kan sagtens sammen og har altid haft kærester 18-20, det er bare det at jeg er blevet i tvivl om 22 har for meget? Jeg er selv 17 år.

Jeg kan ikke mærke nogen aldersforskel på os nu, men jeg har en rigtig god ven en slags "bror" for mig som jeg snakker med om alt som selv er 22 og fylder 23 lige snart, han er både forlovet og har fået en lille søn i december måned, han har så også været sammen med sin forlovet siden folkeskolen, men det at han er far nu (hvilket han er perfekt til!!!) så er jeg bange for at ham jeg selv er sammen med selv kan se børn om måske 5 år hvor jeg stadig ikke kan forstille mig som mor, jeg elsker børn men om 5 år er jeg kun lige blevet færdig uddannet til Radiolog.

Vi har fundet sammen gennem en arbejdsplads hvor jeg var elev og han var ansat og er så stadig sammen nu, så det er ikke gennem "fest , druk og alt det der andet" . 

Er de 5 år for meget? Eller hvad gør jeg?

Har snakket med Jonas (min "bror") om det og han synes godt om min kæreste og det gør min familie også, men det har ikke nogen betydning hvis jeg ikke selv er helt 100% på at det er helt okay?

Ville gerne få nogen meninger fra andre kvinder end dem i min familie.

Så hvad synes I? 

Følg hjertet og tal med ham om det Hvis det er jer to, så er han da også villig til at vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

TeamRocket

HeidiØ skriver:

Okay fedt at få at vide at bare fordi hun er 17 år er chancen for hendes forhold holder, minimal

Det er da de færeste forhold der holder når man er teenager. Ikke at alle går istykker, jeg har selv været sammen med min mand siden vi var 17. Men det er jo sjældent det holder når man blot er teenager og ts her er jo allerede i tvivl- ellers ville hun jo ikke have oprettet indlægget.

Anmeld

29. juli 2012

bøgelund

TeamRocket skriver:

Du er kun 17, chancen for det holder er jo minimal så du bekymre dig en tand for meget tror jeg

Hvad laver du på et babyforum hvis du ikke er intresseret i at få børn før om maaange år egentlig ?

Det var da noget lort og fyre af! Sikke en hjælp . 

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

TeamRocket skriver:

Det er da de færeste forhold der holder når man er teenager. Ikke at alle går istykker, jeg har selv været sammen med min mand siden vi var 17. Men det er jo sjældent det holder når man blot er teenager og ts her er jo allerede i tvivl- ellers ville hun jo ikke have oprettet indlægget.

Tror nu ikke hun var i tvivl om kærligheden til ham, men om han måske lige pludselig ville forlade hende pga. hendes alder og fremtid mht børn! .. sys bare det er ærgeligt at sige til ts at chancen for det holder er minimal!

Anmeld

29. juli 2012

come2

NanaThomsen skriver:

Hej!

Her sidder jeg så og har tænkt meget længe men er blevet i tvivl om jeg gør og har gjort det rigtige.

Jeg er sammen med en virkelig sød og dejlig fyr på 22, vi kan sagtens sammen og har altid haft kærester 18-20, det er bare det at jeg er blevet i tvivl om 22 har for meget? Jeg er selv 17 år.

Jeg kan ikke mærke nogen aldersforskel på os nu, men jeg har en rigtig god ven en slags "bror" for mig som jeg snakker med om alt som selv er 22 og fylder 23 lige snart, han er både forlovet og har fået en lille søn i december måned, han har så også været sammen med sin forlovet siden folkeskolen, men det at han er far nu (hvilket han er perfekt til!!!) så er jeg bange for at ham jeg selv er sammen med selv kan se børn om måske 5 år hvor jeg stadig ikke kan forstille mig som mor, jeg elsker børn men om 5 år er jeg kun lige blevet færdig uddannet til Radiolog.

Vi har fundet sammen gennem en arbejdsplads hvor jeg var elev og han var ansat og er så stadig sammen nu, så det er ikke gennem "fest , druk og alt det der andet" . 

Har snakket med Jonas (min "bror") om det og han synes godt om min kæreste og det gør min familie også, men det har ikke nogen betydning hvis jeg ikke selv er helt 100% på at det er helt okay?

Så hvad synes I? 

Orrrk tag en dag af gangen.

Der kan ske rigtig mange ting på 5 år.

Der er ingen der ved om du bliver klar til børn i mellemtiden. Nyd hinanden og lad tiden vise hvad der sker, det skal du ikke bekymre dig om nu .

Jeg synes ikke 5 år er meget.

Jeg er 23 og min kæreste 30.

Anmeld

29. juli 2012

TeamRocket

bøgelund skriver:

Det var da noget lort og fyre af! Sikke en hjælp . 

Nå da Så du mener det er størstedelen af alle 17 årige der mindst er sammen med deres kærester i 5 år ? Jeg har mine tvivl..

Anmeld

29. juli 2012

bøgelund

TeamRocket skriver:

Nå da Så du mener det er størstedelen af alle 17 årige der mindst er sammen med deres kærester i 5 år ? Jeg har mine tvivl..

Det skrev jeg vist ikke noget om. Men ts spurgte ikke om hendes forhold ville holde. 

Anmeld

29. juli 2012

Miin'Baby'Mus

TeamRocket skriver:

Du er kun 17, chancen for det holder er jo minimal så du bekymre dig en tand for meget tror jeg

Hvad laver du på et babyforum hvis du ikke er intresseret i at få børn før om maaange år egentlig ?

Hvad er det for noget at skrive til en der spørger om hjælp?

Jeg var selv 17 år og 6 år senere er jeg stadig sammen med min kæreste - sådan noget fis at sige og helt urelevant.

Du skulle vist bare skrive at hun bekymre sig for meget og så lukke den der.

Anmeld

30. juli 2012

SanneJensen

NanaThomsen skriver:

Hej!

Så hvad synes I? 

Don't worry. Hvis du bekymrer dig meget om din kærestes tanker ifht. fremtiden, så tag en god snak med ham om det. Sig at du er lidt ''bange'' for om aldersforskellen måske er for stor, i og med at du ikke ønsker børn allerede om 4-5 år. Hvem ved, hvis i elsker hinanden og stadig er sammen om nogle år, så er han med garanti villig til at vente på at du er klar.

Min kæreste og jeg fandt også sammen da jeg var 17, og han var 24. Aldersforskellen har aldrig hæmmet os specielt, for vi er bare gode til at tale om de ting vi går og tumler med oppe i hovedet. Nu er jeg 20, og vi er da stadig sammen, og snakker da også om at få børn engang i mellem. Og sker det, ja så sker det. Men for 2-3 år siden var jeg da også 'bange' for, om han måske havde forventninger til at vi skulle have børn lige straks, men som han selv siger; det er jo dig jeg vil have børn med, og så må jeg vente - det skal bare være inden jeg fylder 35! (og det er nu også fair nok, hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.