Hej!
Her sidder jeg så og har tænkt meget længe men er blevet i tvivl om jeg gør og har gjort det rigtige.
Jeg er sammen med en virkelig sød og dejlig fyr på 22, vi kan sagtens sammen og har altid haft kærester 18-20, det er bare det at jeg er blevet i tvivl om 22 har for meget? Jeg er selv 17 år.
Jeg kan ikke mærke nogen aldersforskel på os nu, men jeg har en rigtig god ven en slags "bror" for mig som jeg snakker med om alt som selv er 22 og fylder 23 lige snart, han er både forlovet og har fået en lille søn i december måned, han har så også været sammen med sin forlovet siden folkeskolen, men det at han er far nu (hvilket han er perfekt til!!!
) så er jeg bange for at ham jeg selv er sammen med selv kan se børn om måske 5 år hvor jeg stadig ikke kan forstille mig som mor, jeg elsker børn men om 5 år er jeg kun lige blevet færdig uddannet til Radiolog.
Vi har fundet sammen gennem en arbejdsplads hvor jeg var elev og han var ansat og er så stadig sammen nu, så det er ikke gennem "fest , druk og alt det der andet" .
Er de 5 år for meget? Eller hvad gør jeg? 
Har snakket med Jonas (min "bror") om det og han synes godt om min kæreste og det gør min familie også, men det har ikke nogen betydning hvis jeg ikke selv er helt 100% på at det er helt okay?
Ville gerne få nogen meninger fra andre kvinder end dem i min familie.
Så hvad synes I? 

Anmeld