Jeg er meget i tvivl med mig selv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

NanaThomsen

Hej!

Her sidder jeg så og har tænkt meget længe men er blevet i tvivl om jeg gør og har gjort det rigtige.

Jeg er sammen med en virkelig sød og dejlig fyr på 22, vi kan sagtens sammen og har altid haft kærester 18-20, det er bare det at jeg er blevet i tvivl om 22 har for meget? Jeg er selv 17 år.

Jeg kan ikke mærke nogen aldersforskel på os nu, men jeg har en rigtig god ven en slags "bror" for mig som jeg snakker med om alt som selv er 22 og fylder 23 lige snart, han er både forlovet og har fået en lille søn i december måned, han har så også været sammen med sin forlovet siden folkeskolen, men det at han er far nu (hvilket han er perfekt til!!!) så er jeg bange for at ham jeg selv er sammen med selv kan se børn om måske 5 år hvor jeg stadig ikke kan forstille mig som mor, jeg elsker børn men om 5 år er jeg kun lige blevet færdig uddannet til Radiolog.

Vi har fundet sammen gennem en arbejdsplads hvor jeg var elev og han var ansat og er så stadig sammen nu, så det er ikke gennem "fest , druk og alt det der andet" . 

Er de 5 år for meget? Eller hvad gør jeg?

Har snakket med Jonas (min "bror") om det og han synes godt om min kæreste og det gør min familie også, men det har ikke nogen betydning hvis jeg ikke selv er helt 100% på at det er helt okay?

Ville gerne få nogen meninger fra andre kvinder end dem i min familie.

Så hvad synes I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

TNBC

NanaThomsen skriver:

Hej!

Her sidder jeg så og har tænkt meget længe men er blevet i tvivl om jeg gør og har gjort det rigtige.

Jeg er sammen med en virkelig sød og dejlig fyr på 22, vi kan sagtens sammen og har altid haft kærester 18-20, det er bare det at jeg er blevet i tvivl om 22 har for meget? Jeg er selv 17 år.

Jeg kan ikke mærke nogen aldersforskel på os nu, men jeg har en rigtig god ven en slags "bror" for mig som jeg snakker med om alt som selv er 22 og fylder 23 lige snart, han er både forlovet og har fået en lille søn i december måned, han har så også været sammen med sin forlovet siden folkeskolen, men det at han er far nu (hvilket han er perfekt til!!!) så er jeg bange for at ham jeg selv er sammen med selv kan se børn om måske 5 år hvor jeg stadig ikke kan forstille mig som mor, jeg elsker børn men om 5 år er jeg kun lige blevet færdig uddannet til Radiolog.

Vi har fundet sammen gennem en arbejdsplads hvor jeg var elev og han var ansat og er så stadig sammen nu, så det er ikke gennem "fest , druk og alt det der andet" . 

Har snakket med Jonas (min "bror") om det og han synes godt om min kæreste og det gør min familie også, men det har ikke nogen betydning hvis jeg ikke selv er helt 100% på at det er helt okay?

Så hvad synes I? 

Du skal fortælle din kæreste om dine tanker. at du gerne vil vente længere end 5år

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Jeg synes at du skal holde op med at tænke matematik og hellere tænke følelser!

Der er 5 år mellem mig og min mand. I starten vidste jeg heller ikke om det var i overkanten. Men vi mærker ingenting til det i hverdagen.. % år er ikke galt..

Så tænk på hvordan I har det sammen i stedet. Og ikke på om han forventer børn om 5 år.. Det er noget i må snakke om og være enige om når den tid kommer!

Anmeld

22. juli 2012

Mumto3

Min mand er 5. År yngre end mig, og han var klar til børn længe før jeg var, så alder er ingen garanti for hvornår man er klar til børn!

Anmeld

22. juli 2012

sommer1988

Hej!

Så hvad synes I? 

Du tænker for meget over tingene. Der kan nå at ske rigtig meget på de år. Det er jo slet ikke sikkert at i er sammen til den tid? selv om jeg håber det bedste for dig. Jeg bliver selv 24 på tirsdag, og fødte en lille dejlig søn i maj. Men da jeg var 17 tænkte jeg at jeg skulle være sidst i 20érne når jeg fik mit første barn... Min kæreste er 8,5 år ældre end mig Jeg vil mene at det kun er for stor aldersforskel hvis du synes  kemien ikke passer, eller... hvis han var over 30 hehe..

Anmeld

22. juli 2012

Mettefpigen

Du tænker alt for meget over ting der egentlig ikk har nogen betydning lige nu ;-) ... Bare nyd tiden :-) der kan nå at ske mange ting på 5 år..

Anmeld

29. juli 2012

TeamRocket

Du er kun 17, chancen for det holder er jo minimal så du bekymre dig en tand for meget tror jeg

Hvad laver du på et babyforum hvis du ikke er intresseret i at få børn før om maaange år egentlig ?

Anmeld

29. juli 2012

Kay

der er 8 år mellem mig og min mand... og ingen af os mærker det i hverdagen....

der hvor vi mærker det er at ikke de samme ting var på mode da vi var børn/unge...

men lige meget hvad vil der altid være forskel på mennesker jo... jeg er opvokset på landet han i københavn...

det vigtigeste er at i er glade og forelskede

og der er jo ingen der siger at fordi din "bror" blev far som 23 årrig at din kæreste også skal det....

og hvem siger ikke du er klar om 5 år... der kan ske så meget på den tid... jeg sys ik i skal sætte noget år på hvornår i skal havde børn.. det er noget i begge skal føle i er klar til...

min mand er 32... han når måske at blive 33 inden jeg føder... og han var først klar som 31 årrig til at prøve... inden da mente han aldrig han skulle ha børn...

men lige pludselig er man klar... hvis man bliver klar... det er jo ik alle der ønsker at få børn...

så ja... mit råd er... tag det stille og roligt... tag tingene som de kommer og glem bekymringerne...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

TeamRocket skriver:

Du er kun 17, chancen for det holder er jo minimal så du bekymre dig en tand for meget tror jeg

Hvad laver du på et babyforum hvis du ikke er intresseret i at få børn før om maaange år egentlig ?

hun har oprettet sig samme dag som dette indlæg er la vet... så hun kan jo havde fået siden anbefalet eller tænkt at vi kvinder her inde kunne havde nogle gode indputs hvis hun har siddet og søgt på nettet...

det er jo helt legalt

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

TeamRocket skriver:

Okay fedt at få at vide at bare fordi hun er 17 år er chancen for hendes forhold holder, minimal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.