han pyller hele tiden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Mother-love

RikkeRasmussen skriver:

Vi har en bidering, men syntes ikke den dur super godt..
Vidste ikke at jeg måtte give ham agurk, det må jeg absolut prøve i morgen, og den der cream, har jeg også hørt om, må prøve den, vil simpelthen gøre alt for han bliver min glade dreng igen!

Ved du hvor længe sådan nogle tænder, tager om at bryde frem?
Tusind tak for dit svar

Jo da. Du kan skrælle agurken og fjerne de der bløde noget indeni og så self holde øjemed ham. Og evt hjælpe ham lidt. Han skal jo ikke dissideret spise den bare bidde i den for at køle gummerne.
Det er forskelligt. Det kan også gå i stå og komme igen. Isabella fik de to i undermunden på en gang fortænderne på en gang også ellers altid to på en gang hver gang hun får nogen. Men vi er heldigvis ikke super hårdt ramt når det er. Men det kan jo også være at han er i et tigerspring samtidig det gør nemlig det hele værre. Men synes klart du skal prøve dig frem.
Nu har jeg selv det sidste år (jeg er 25, så lidt sent synes jeg ) fået mine visdomstænder har lige fået fjernet en og nu er der en mere på vej og det gør virkelig nulle naller. Og nu når børn får tænderne i sådan en fart er det også klart at det gør ondt på dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.