han pyller hele tiden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Babydreams

Min dreng på 5 mdr. pyller hele tiden, lige meget hvad jeg gør er han utilfreds

Han vil ikke rigtig spise så meget, i onsdags havde han 39,3 i feber, var ved læge med ham, og han tjekkede alt, der var intet at finde hverken ører, eller hals!
Han vil gumle i alt, men syntes ikke at jeg kan se nogle tænder der er på vej op - puha det hårdt, at jeg ikke kan gøre mit barn tilfreds, det gør så ondt i mit hjerte

Nogen der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Team Putte

RikkeRasmussen skriver:

Min dreng på 5 mdr. pyller hele tiden, lige meget hvad jeg gør er han utilfreds

Han vil ikke rigtig spise så meget, i onsdags havde han 39,3 i feber, var ved læge med ham, og han tjekkede alt, der var intet at finde hverken ører, eller hals!
Han vil gumle i alt, men syntes ikke at jeg kan se nogle tænder der er på vej op - puha det hårdt, at jeg ikke kan gøre mit barn tilfreds, det gør så ondt i mit hjerte

Nogen der har nogle gode råd?

Synes det lyder som tænder.. Man behøver ik kunne se noget selvom de er på vej

Anmeld

20. juli 2012

Mother-love

Jeg synes det lyder som om der er tænder på vej. Man behøver ikke og kunne se dem. Det er somregel også først når de er kommet frem de bliver sig selv igen. For der klør det ikke mere eller gør ondt. Tænderne vokser hurtigt. Fra den ene til den anden dag er de kommet frem.
Du kan evt. Købe en biddering som du kan putte i køleskabet eller give ham en skrællet agurk han kan gumle i. Ellers kan du købe så noget gummecreme til at smøre på. Ganske ufarligt. Ved nogen hjælper det. Det har dog ikke hjulpet her.

Anmeld

20. juli 2012

Babydreams

Team Putte skriver:

Synes det lyder som tænder.. Man behøver ik kunne se noget selvom de er på vej

Nå for den - tusind tak der svar

Anmeld

20. juli 2012

fif

RikkeRasmussen skriver:

Anmeld

20. juli 2012

Babydreams

michelledam skriver:

Jeg synes det lyder som om der er tænder på vej. Man behøver ikke og kunne se dem. Det er somregel også først når de er kommet frem de bliver sig selv igen. For der klør det ikke mere eller gør ondt. Tænderne vokser hurtigt. Fra den ene til den anden dag er de kommet frem.
Du kan evt. Købe en biddering som du kan putte i køleskabet eller give ham en skrællet agurk han kan gumle i. Ellers kan du købe så noget gummecreme til at smøre på. Ganske ufarligt. Ved nogen hjælper det. Det har dog ikke hjulpet her.

Vi har en bidering, men syntes ikke den dur super godt..
Vidste ikke at jeg måtte give ham agurk, det må jeg absolut prøve i morgen, og den der cream, har jeg også hørt om, må prøve den, vil simpelthen gøre alt for han bliver min glade dreng igen!

Ved du hvor længe sådan nogle tænder, tager om at bryde frem?
Tusind tak for dit svar

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

RikkeRasmussen skriver:

Prøv at gnubbe gummerne med en blød baby tandbørste med lidt koldt vand på

Anmeld

20. juli 2012

Babydreams

Team Putte skriver:

Prøv at gnubbe gummerne med en blød baby tandbørste med lidt koldt vand på

Det vil jeg prøve, tak for rådet

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

RikkeRasmussen skriver:

Det vil jeg prøve, tak for rådet

Så lidt Alt for de små guldklumper

Anmeld

20. juli 2012

Bellas Mor

RikkeRasmussen skriver:

Vi har en bidering, men syntes ikke den dur super godt..
Vidste ikke at jeg måtte give ham agurk, det må jeg absolut prøve i morgen, og den der cream, har jeg også hørt om, må prøve den, vil simpelthen gøre alt for han bliver min glade dreng igen!

Ved du hvor længe sådan nogle tænder, tager om at bryde frem?
Tusind tak for dit svar

Et billigt og meget nemt tip/tricks  En kold ske! Vores datter var lykkelig, når hun fik en ske og gnaske på, når tænderne kom frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.