Ar i ansigtet hos børn? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Laulund87

Gammel tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg skriver anonymt fordi det er et personligt emne..

Min datter er 13 mdr. og kom i tirsdags til at smadre en meget stor glasvase, som splintrede, og hun fik en ret stor flænge i panden  Jeg er dybt ulykkelig over det, og det er bare så synd for hende!!!!

Jeg kan slet slet ikke forlig mig med tanken om, at hun nu skal rende rundt med et ar i panden resten af hendes liv   Det er så forfærdeligt..

Hun kom på skadestuen, hvor jeg skulle hjælpe med at holde hende, sammen med 3 andre, imens hun blev syet med 6 sting  Det er noget af det mest forfærdelige jeg har oplevet....... Hun græd så inderligt, og skreg og skreg.... De 10 min. det tog virkede mere som en time.... Min lille pige - er så ærgerlig over at det er sket!!!!

Er der noget der har prøvet, at have et barn, som har fået en flænge eller anden form for voldsomt sår i samme alder som min datter..?

Hvis ja, hvordan kom det så til at se ud? Lægen sagde, at det nok skulle blive fint, og at små børn vokser bedre sammen og heler bedre end voksne...... Men jeg synes bare det ser SÅ voldsomt ud - kan slet ikke acceptere det lige nu... hvorfor skulle det ske for min lille skat....!!!???

Jeg har selv et ar midt i panden og det lægger man slet ikke mærke til  det er stort set samme farve som resten af ansigtet og kan kun ses hvis jeg rynker med panden 

Anmeld

29. oktober 2013

VIPpigen

Jeg har desværre ikke noget nyt billed lige her, men min datter faldt sidste år i juni og måtte syes med 20 sting i panden. Den ene fik 3 sting, den anden 17. Det tog over en time at sy hende, og hun var helt hævet i panden pga alt det bedøvelse der var sprøjtet ind. I dag har hun et rigtig flot ar, det store ar som minder lidt om harry Potter, bare mere ujævn i hakket. Hun slog hovedet ned i en masse grus, hvor 2 sten lige har ramt hende. Det lille et rent snit, og det store som sagt meget ujævnt, og derfor måtte lægen klippe det til for at lavet det pænt også.

jeg er selv syet omkring munden med 54 sting efter et hundebid som 4 årig, og derfor fik lægen at vide at jeg ville have lavet det pænt, som i rigtig pænt. Det resulterede også i at sygeplejersken blev sendt til operationsgangen efter både nål og tråd, da de ikke havde så fine værktøjer på skadestuen

Anmeld

29. oktober 2013

VIPpigen

Laulund87 skriver:

Gammel tråd

Jeg plejer altid at kigge dato, glemte jeg bare alt om i dag 

Anmeld

29. oktober 2013

Laulund87

VIPpigen skriver:

Jeg plejer altid at kigge dato, glemte jeg bare alt om i dag 

Det sker tit herinde, også for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.