Hvordan skal jeg slå igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Nej, det tærre pyskisk /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ja det gør det virkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Ja det gør det virkelig..

Håber du finder den bedste løsning. Du er meget velkommen til at skrive til mig som var igennem 4 mdr med ammebrikker og 3 x brystbetændelse før jeg tog beslutningen!

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ved du hvad.. det er sgu dit liv, dit barn, dit barm. din beslutning... de skal på ingen måde styre dit valg bare fordi de har nogle anderledes holdninger...

jeg syntes det er synd at du har det skidt over en beslutning som faktisk allerede er taget fra din side af, at du ikke vælger at gennemføre det fordi du er bange for hvad dine søstre måske vil sige... 

men hvad er vigtigst.. at du skal sidde og have det elendigt over ikke at kunne amme dit barn, eller at du skal sidde og have det elendigt over at du ikke kan stoppe med at amme dit barn fordi dine søstre måske vil komme og pådutte dig at du stoppede med det... du har gjort dit bedste og det skal du have en kæmpe kados for... DET ER MEGA HÅRDT. og du ser noget der står skrevet af en der valgte at stoppe med amningen efter 3 mdr... fordi jeg simpelthen fik det så psykisk dårligt ved det, jeg følte også alle de ting du føler nu, men jeg kom over det. netop fordi jeg tog DE RIGTIGE MED INDOVER. altså, læge og sp.. det er DEM du skal lytte til, og ikke dine sundhedsfreaks af nogle søskende. DE burde Støtte dig i dit valg...

var jeg dig havde jeg sagt "hey sisters, jeg kvitter amningen, og jeg vil skide på jeres mening" færdig BOM. og du vil være SÅ lettet og glad for at du har taget en beslutning som er god for DIG...

dit barn overlever med garanti at få modermælkserstatning... 

man skal altså ikke amme for enhver pris... /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />

BE STRONG... skråt op med andres mening /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

TAK!!
For det dejlige svar, du har sgu så evigt rart, jeg ved at jeg har gjort alt hvad jeg kunne også kan de jo være nok så kloge..
Tak du gav mig lige blod på tanden.

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Håber du finder den bedste løsning. Du er meget velkommen til at skrive til mig som var igennem 4 mdr med ammebrikker og 3 x brystbetændelse før jeg tog beslutningen!

Tak det kan være jeg gør det.. Og lyder bestemt ikke rar med derud har været igennem.

Anmeld

19. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

TAK!!
For det dejlige svar, du har sgu så evigt rart, jeg ved at jeg har gjort alt hvad jeg kunne også kan de jo være nok så kloge..
Tak du gav mig lige blod på tanden.

ja det er sgu ikke altid svært at tage en beslutning når man føler at man sidder med det helt alene... så jeg håber at du får mandet dig op og får sagt fra... 

det er ikke sundt at du gør ting/ikke gør ting, fordi du er bange for andres reaktion... 

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Hej piger..
Hjælp mig!! Jeg er anonym da min søster også er herinde og ikke skal genkende mig..
Jeg har en datter på snart 1 måned, og startede med at amme hende, men det gik galt min mælkeproduktion og selvom jeg har forsøgt alt over 3 uger så er der ikke kommet mere mælk..
Nu mit spørgsmål: har to søskende som er meget sundheds mennesker og mener amning er det eneste rigtige og alle kan og alle skal kæmpe for det med liv og sjæl, hvordan får jeg sagt og lukket den af så jeg ikke skal sidde og græde foran dem og føle mig som verdens dårligste mor??

spørg dem om de hellere vil have at dit barn sulter fordi du ikke har mælk nok, så kn det være de holder deres mund med det pjat

Anmeld

20. juli 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger..
Hjælp mig!! Jeg er anonym da min søster også er herinde og ikke skal genkende mig..
Jeg har en datter på snart 1 måned, og startede med at amme hende, men det gik galt min mælkeproduktion og selvom jeg har forsøgt alt over 3 uger så er der ikke kommet mere mælk..
Nu mit spørgsmål: har to søskende som er meget sundheds mennesker og mener amning er det eneste rigtige og alle kan og alle skal kæmpe for det med liv og sjæl, hvordan får jeg sagt og lukket den af så jeg ikke skal sidde og græde foran dem og føle mig som verdens dårligste mor??

Jeg kæmpede også med amningen og de første 10 dage af min datters liv sultede hun fordi jeg ikke havde mælk nok. Så jeg kan godt sætte mig ind i det du føler - og at du så ikke bliver støttet gør det ikke nemmere. 

Det er jo ikke fordi du ikke vil - du kan ikke. Og er det bedre at din datter sulter? 

Da min datter kom over på mme fik jeg en helt anden pige. Hun blev mere vågen - kiggede rundt - hun lå ikke bare slatten i hendes lift helt afkræftet. 

Hvis jeg var dig ville jeg bede dem om at holde deres K..T og spørge dem om de har det bedre med at hun ikke får noget at spise og ender med at blive afkræftet og syg? - kan mærke at det stadig sidder i mig at min egen ikke fik mad nok. Og mme i dag har akkurat det samme som modermælk - det er lige (næsten) så godt!!!

Håber du får sagt fra 

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

ja det er sgu ikke altid svært at tage en beslutning når man føler at man sidder med det helt alene... så jeg håber at du får mandet dig op og får sagt fra... 

det er ikke sundt at du gør ting/ikke gør ting, fordi du er bange for andres reaktion... 

/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />

Nej du har helt ret..
De skal sgu have afvide at det. Mit barn og min beslutning..

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

spørg dem om de hellere vil have at dit barn sulter fordi du ikke har mælk nok, så kn det være de holder deres mund med det pjat

Ja det kunne egentlig være ret godt at bruge mod dem.

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kæmpede også med amningen og de første 10 dage af min datters liv sultede hun fordi jeg ikke havde mælk nok. Så jeg kan godt sætte mig ind i det du føler - og at du så ikke bliver støttet gør det ikke nemmere. 

Det er jo ikke fordi du ikke vil - du kan ikke. Og er det bedre at din datter sulter? 

Da min datter kom over på mme fik jeg en helt anden pige. Hun blev mere vågen - kiggede rundt - hun lå ikke bare slatten i hendes lift helt afkræftet. 

Hvis jeg var dig ville jeg bede dem om at holde deres K..T og spørge dem om de har det bedre med at hun ikke får noget at spise og ender med at blive afkræftet og syg? - kan mærke at det stadig sidder i mig at min egen ikke fik mad nok. Og mme i dag har akkurat det samme som modermælk - det er lige (næsten) så godt!!!

Håber du får sagt fra /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Jeg kan allerede mærke på hende at hun trives meget bedre.. Også må de sku bare forstå at jeg har gjort hvad jeg kunne..
Er ked af du stadig har det skidt med hun ikke fik mad nok
Men hvor er det dejligt jeg ikke er alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.