Anonym skriver:
Hej piger..
Hjælp mig!! Jeg er anonym da min søster også er herinde og ikke skal genkende mig..
Jeg har en datter på snart 1 måned, og startede med at amme hende, men det gik galt min mælkeproduktion og selvom jeg har forsøgt alt over 3 uger så er der ikke kommet mere mælk..
Nu mit spørgsmål: har to søskende som er meget sundheds mennesker og mener amning er det eneste rigtige og alle kan og alle skal kæmpe for det med liv og sjæl, hvordan får jeg sagt og lukket den af så jeg ikke skal sidde og græde foran dem og føle mig som verdens dårligste mor??
Ved du hvad.. det er sgu dit liv, dit barn, dit barm. din beslutning... de skal på ingen måde styre dit valg bare fordi de har nogle anderledes holdninger...
jeg syntes det er synd at du har det skidt over en beslutning som faktisk allerede er taget fra din side af, at du ikke vælger at gennemføre det fordi du er bange for hvad dine søstre måske vil sige...
men hvad er vigtigst.. at du skal sidde og have det elendigt over ikke at kunne amme dit barn, eller at du skal sidde og have det elendigt over at du ikke kan stoppe med at amme dit barn fordi dine søstre måske vil komme og pådutte dig at du stoppede med det... du har gjort dit bedste og det skal du have en kæmpe kados for... DET ER MEGA HÅRDT. og du ser noget der står skrevet af en der valgte at stoppe med amningen efter 3 mdr... fordi jeg simpelthen fik det så psykisk dårligt ved det, jeg følte også alle de ting du føler nu, men jeg kom over det. netop fordi jeg tog DE RIGTIGE MED INDOVER. altså, læge og sp.. det er DEM du skal lytte til, og ikke dine sundhedsfreaks af nogle søskende. DE burde Støtte dig i dit valg...
var jeg dig havde jeg sagt "hey sisters, jeg kvitter amningen, og jeg vil skide på jeres mening" færdig BOM. og du vil være SÅ lettet og glad for at du har taget en beslutning som er god for DIG...
dit barn overlever med garanti at få modermælkserstatning...
man skal altså ikke amme for enhver pris... 
BE STRONG... skråt op med andres mening

Anmeld