Tør jo nærmest ikke tage hende med :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnnaKJ skriver:

Det er også det jeg helst vil, da jeg ved det kan gå galt med amningen hvis vi starter mme, og det har jeg virkelig ikke lyst til.
Men det er bare svært at blive ved med at kæmpe for det.
Hun hænger konstant om aftenen, som om hun ikke får nok?

Det gjorde min dreng også. Han ville heller ikke sove hvis han ikke lå på min mave. Sådan er det i starten. Det går over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

AnnaK89

mor:) skriver:

Har du mulighed for at pumpe ud så hun kan få det i en flaske fra en anden?

Jeg har en pumpe, men kan bare ikke pumpe nok ud her om aftenen. Og hun spiser mindst 120-130 ml og det kan jeg slet ikke komme i nærheden af.

Anmeld

19. juli 2012

AnnaK89

Det gjorde min dreng også. Han ville heller ikke sove hvis han ikke lå på min mave. Sådan er det i starten. Det går over.

Men hun vil ikke ligge i arm, hun vil hænge ved brystet. Ikke fordi at hun direkte spiser, det meste af tiden har hun bare vorten i munden.

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnnaKJ skriver:

Det er også det jeg helst vil, da jeg ved det kan gå galt med amningen hvis vi starter mme, og det har jeg virkelig ikke lyst til.
Men det er bare svært at blive ved med at kæmpe for det.
Hun hænger konstant om aftenen, som om hun ikke får nok?

Sådan har det også været med Alberte nogle aftner og det er mega hårdt! Men tænker at det nok er fordi de endten øger mælke mængden eller har brug for trygheden. 

Håber at du snart er helt frisk igen, for så føles det hele meget letter! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

AnnaKJ skriver:

Men hun vil ikke ligge i arm, hun vil hænge ved brystet. Ikke fordi at hun direkte spiser, det meste af tiden har hun bare vorten i munden.

ja det gjorde min dreng også, men faldt i søvn ved brystet. Så kunne jeg langsomt rykke ham lidt og så blev han liggende og sov lidt.

Anmeld

19. juli 2012

AnnaK89

ja det gjorde min dreng også, men faldt i søvn ved brystet. Så kunne jeg langsomt rykke ham lidt og så blev han liggende og sov lidt.

Okay.
Det gør Carolina ikke - hun vågner 2 min efter og græder igen

Anmeld

19. juli 2012

AnnaKJ skriver:

Okay.
Det gør Carolina ikke - hun vågner 2 min efter og græder igen

øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.