Tør jo nærmest ikke tage hende med :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

AnnaK89

De sidste aftner er Carolina begyndt at skrige helt vildt.
Hun søger vildt, men vil ikke have maden når det kommer til stykket og så skriger hun igen.
Hun vugger, svøber, bøvser og div. andre ting og hun skriger fortsat.

Jeg skal ind og have mit antibiotika her kl 22 og på stuen ligger et par med en nyfødt og ved jo at Carolina vil skrige helt vildt - hun er begyndt.
Har det så skidt med at tage hende med for hun vækker garanteret de andre Men er jo nød til at have hende med da jeg ammer.

Aner ikke om det er min mælk hun ikke vil have, eller om det ikke nære hende nok?
Ville I supplere med MME om aftenen?
Og hvordan ville I håndtere situationen i aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnnaKJ skriver:

De sidste aftner er Carolina begyndt at skrige helt vildt.
Hun søger vildt, men vil ikke have maden når det kommer til stykket og så skriger hun igen.
Hun vugger, svøber, bøvser og div. andre ting og hun skriger fortsat.

Jeg skal ind og have mit antibiotika her kl 22 og på stuen ligger et par med en nyfødt og ved jo at Carolina vil skrige helt vildt - hun er begyndt.
Har det så skidt med at tage hende med for hun vækker garanteret de andre Men er jo nød til at have hende med da jeg ammer.

Aner ikke om det er min mælk hun ikke vil have, eller om det ikke nære hende nok?
Ville I supplere med MME om aftenen?
Og hvordan ville I håndtere situationen i aften?

Hvor gammel er hun, kan en anden ta' hende imens og hvor lang tid tar det ??

//Mette

Anmeld

19. juli 2012

AnnaK89

MKBP skriver:

Hvor gammel er hun, kan en anden ta' hende imens og hvor lang tid tar det ??

//Mette

Hun er kun 9 dage.
Det kan tage imellem 2-3 timer, alt afhængig af om der er travlt på afdelingen.

Anmeld

19. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnnaKJ skriver:

Hun er kun 9 dage.
Det kan tage imellem 2-3 timer, alt afhængig af om der er travlt på afdelingen.

Har du mulighed for at en kan ta' hende imens ? For så ville jeg lade hende blive hjemme og så ha' en flaske, skulle hun få brug for det. Tænker at det bare vil stresse både dig og hende, hvis du tar hende med og det skriger hun nok ikke mindre af 

//Mette - som også har haft en der skreg og skreg og skreg....

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du tager hende med og ammer hende som du plejer! Jeg ville ik gi hende mme, for så sætter du bare din mælke produktion ned!

Tænker om hun evt ka få lidt ondt i maven af den medicinen du får og at det ka være derfor hun skriger?? 

Hvis det er et problem for de andre, må de jo gi jer hver jeres stuer!! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

AnnaK89

MKBP skriver:

Har du mulighed for at en kan ta' hende imens ? For så ville jeg lade hende blive hjemme og så ha' en flaske, skulle hun få brug for det. Tænker at det bare vil stresse både dig og hende, hvis du tar hende med og det skriger hun nok ikke mindre af 

//Mette - som også har haft en der skreg og skreg og skreg....

Skal vi så give MME?

Anmeld

19. juli 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Du tager hende med og ammer hende som du plejer! Jeg ville ik gi hende mme, for så sætter du bare din mælke produktion ned!

Tænker om hun evt ka få lidt ondt i maven af den medicinen du får og at det ka være derfor hun skriger?? 

Hvis det er et problem for de andre, må de jo gi jer hver jeres stuer!! Vh stine

Det er også det jeg helst vil, da jeg ved det kan gå galt med amningen hvis vi starter mme, og det har jeg virkelig ikke lyst til.
Men det er bare svært at blive ved med at kæmpe for det.
Hun hænger konstant om aftenen, som om hun ikke får nok?

Anmeld

19. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
AnnaKJ skriver:

Skal vi så give MME?

Ja, hvis det bliver nødvendigt, du er jo ikke væk sååå lang tid. Ellers kan du måske pumpe noget ud.

Anmeld

19. juli 2012

Maise86

Det er vidst meget normalt at de kun vil hænge og hænge om aftenen og bare sutte.

Jeg ville tage hende med og så tage det som det kommer

Anmeld

19. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har du mulighed for at pumpe ud så hun kan få det i en flaske fra en anden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.