Nedregulering og champagne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Hej med jer

Jeg har sådan lyst til at drikke lidt champagne og hygge med min dejlige kæreste i morgen, og så kom jeg lige pludselig i tvivl om, hvorvidt det er dumt, når jeg er så langt i lang protokol? Jeg er på næsespray og skal starte på menopur på onsdag, så jeg er jo hverken gravid eller noget, men kom i tvivl om, om der kan ske noget ved det?

Er der nogle af alle jer kloge piger der kan hjælpe?

På forhånd tusind tak

fra mig

Helt ærligt? Gør det!!! Så længe du ikke har planer om at drikke dig palermo.. 

Dagen efter jeg var blevet insemineret fik jeg et kvart glas rødvin, for at fejre færdiggørelsen af eksamen.. Jeg drikker overhovedet ikke nu her, under min graviditet og kunne ikke finde på det, heller ikke et glas. Men dagen efter inseminering, da har ægget jo ikke sat sig fast og derfor ingen udveksling mellem mor og barn..

Og det var så latterligt lidt.. men det er bare min holdning. 

God fornøjelse!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

tarkoflen

Mutti2B skriver:

Jeg ville ikke gøre det, men det er så nok bare mig. Jeg har selv været i behandling og i de måneder hed det nul alkohol. Fik at vide på klinikken at det var op til mig men at det jo aldrig fremmer en graviditet.

Håber I får en hyggelig aften; med eller uden alkohol

Tusind tak for dit svar

Jeg tror jeg tager mig et lille glas sammen med kæresten! Så snart jeg begynder på hormoner hedder det nul alkohol og jeg drikker i forvejen sjældent og er meget opmærksom på alt andet og har været det i lang tid

Anmeld

20. juli 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Puha, jeg måtte lige ind og læse min dagbog, jeg kunne slet ikke huske det

Jeg skulle starte på nedregulering dagen efter nytårsaften, så man må sige, at det er tæt på samme tidspunkt som dig.

Som en anden skrev, så tror jeg ikke det gør noget, så længe du ikke er begyndt at modne æg. Vi skal også nyde livet lidt, især når det kan være så hårdt, som det er nogle gange. Nyd din gode champagne, forhåbentlig bliver det det sidste i laaaang tid

Tusind tak for hjælpen utroligt så hurtigt man glemmer alting igen! Jeg synes også allerede der er meget væk fra vores forsøg i februar, godt jeg ikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

20. juli 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Helt ærligt? Gør det!!! Så længe du ikke har planer om at drikke dig palermo.. 

Dagen efter jeg var blevet insemineret fik jeg et kvart glas rødvin, for at fejre færdiggørelsen af eksamen.. Jeg drikker overhovedet ikke nu her, under min graviditet og kunne ikke finde på det, heller ikke et glas. Men dagen efter inseminering, da har ægget jo ikke sat sig fast og derfor ingen udveksling mellem mor og barn..

Og det var så latterligt lidt.. men det er bare min holdning. 

God fornøjelse!!! 

Tusind tak for dit svar!

Jeg har ingen intentioner om at drikke mig i hegnet på nogen måde, vil bare gerne nyde lidt god champagne jeg tror også jeg tager et glas med god samvittighed! For nej der er jo ingen udvæksling og jeg er ikke begyndt på menopur endnu, så er bare i gang med nedregulering! Jeg har ikke fået et glas vin i 2 måneder så det er bestemt ikke noget jeg gør meget i, nu skulle vi bare hygge lidt ekstra

Og så jeg alt for at det er det sidste glas i rigtig mange måneder

Anmeld

20. juli 2012

pastry26

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar!

Jeg har ingen intentioner om at drikke mig i hegnet på nogen måde, vil bare gerne nyde lidt god champagne jeg tror også jeg tager et glas med god samvittighed! For nej der er jo ingen udvæksling og jeg er ikke begyndt på menopur endnu, så er bare i gang med nedregulering! Jeg har ikke fået et glas vin i 2 måneder så det er bestemt ikke noget jeg gør meget i, nu skulle vi bare hygge lidt ekstra

Og så jeg alt for at det er det sidste glas i rigtig mange måneder

Lige præcis. Nyd du bare et glas med god samvittighed!! Um, elsker champagne, gad godt smage... Men jeg venter til baby er født! 

For at det er dit sidste glas i laaaaaaang tid!!! 

Anmeld

20. juli 2012

tarkoflen

pastry26 skriver:

Lige præcis. Nyd du bare et glas med god samvittighed!! Um, elsker champagne, gad godt smage... Men jeg venter til baby er født! 

For at det er dit sidste glas i laaaaaaang tid!!! 

Jeg telepaterer smagen til dig

Jeg håber også rigtig meget at det er det sidste glas tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.