Nedregulering og champagne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

tarkoflen

Hej med jer

Jeg har sådan lyst til at drikke lidt champagne og hygge med min dejlige kæreste i morgen, og så kom jeg lige pludselig i tvivl om, hvorvidt det er dumt, når jeg er så langt i lang protokol? Jeg er på næsespray og skal starte på menopur på onsdag, så jeg er jo hverken gravid eller noget, men kom i tvivl om, om der kan ske noget ved det?

Er der nogle af alle jer kloge piger der kan hjælpe?

På forhånd tusind tak

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

tarkoflen

Er der slet ingen der kan hjælpe mig

Ved godt det er et lidt tosset spørgsmål, jeg bliver bare så meget i tvivl om, om jeg ødelægger noget, og tænker pludselig vældig meget over alting

Anmeld

19. juli 2012

nielsen80

Klinikken jeg gik på, sagde at det måtte man gerne!
Plus du er jo ikke begyndt at modne æg endnu, så tror sagtens du kan tage et glas eller to

Anmeld

19. juli 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Klinikken jeg gik på, sagde at det måtte man gerne!
Plus du er jo ikke begyndt at modne æg endnu, så tror sagtens du kan tage et glas eller to

Ihh tak for svar!

Utroligt så opmærksom og bekymret man pludselig bliver om alt! Tror ikke der er nogle af mine veninder, der er gået så meget op i det, men det er jo nok bare en af "bivirkningerne" ved at være i behandling, man vil jo så nødig gøre noget forkert!

Men du har jo helt ret i, at jeg ikke er begyndt at modne æg, det gør jeg først lige så stille på onsdag, når jeg starter på menopur

Tusind tak, jeg vil nyde aftenen med kæresten og et lille glas bobler

Anmeld

19. juli 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Ihh tak for svar!

Utroligt så opmærksom og bekymret man pludselig bliver om alt! Tror ikke der er nogle af mine veninder, der er gået så meget op i det, men det er jo nok bare en af "bivirkningerne" ved at være i behandling, man vil jo så nødig gøre noget forkert!

Men du har jo helt ret i, at jeg ikke er begyndt at modne æg, det gør jeg først lige så stille på onsdag, når jeg starter på menopur

Tusind tak, jeg vil nyde aftenen med kæresten og et lille glas bobler

Ja kan godt huske det.....nyd du bare et glas, som forhåbentlig bliver et af de sidste i de næste 9 måneder

God aften.

Anmeld

19. juli 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Ja kan godt huske det.....nyd du bare et glas, som forhåbentlig bliver et af de sidste i de næste 9 måneder

God aften.

Ja det vi også for, at det bliver det ville være skønt!

Anmeld

20. juli 2012

Putomanen

Vi var i behandling over nytår, og jeg spurgte lægen, om jeg måtte tage et glas vin og et glas champagne til at skåle i. Hun sagde, at det kunne ejg godt, bare jeg ikke drak mig fuld.

Så du kan sagtens tage 1-2 glas champagne og hygge dig med tøserne

Anmeld

20. juli 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Vi var i behandling over nytår, og jeg spurgte lægen, om jeg måtte tage et glas vin og et glas champagne til at skåle i. Hun sagde, at det kunne ejg godt, bare jeg ikke drak mig fuld.

Så du kan sagtens tage 1-2 glas champagne og hygge dig med tøserne

Super godt tak jeg skal ikke drikke mig fuld overhovedet, det var bare fordi kæresten og jeg har lånt mine forældres hus og aftalt en lille hygge date og så havde vi en god flaske champagne, som jeg tror snart skal drikkes, og det kan jeg jo forhåbentlig ikke gøre om en måneds tid

Tusind tak for dit svar! Hvor langt var du i behandlingen til nytår?

Anmeld

20. juli 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Super godt tak jeg skal ikke drikke mig fuld overhovedet, det var bare fordi kæresten og jeg har lånt mine forældres hus og aftalt en lille hygge date og så havde vi en god flaske champagne, som jeg tror snart skal drikkes, og det kan jeg jo forhåbentlig ikke gøre om en måneds tid

Tusind tak for dit svar! Hvor langt var du i behandlingen til nytår?

Puha, jeg måtte lige ind og læse min dagbog, jeg kunne slet ikke huske det

Jeg skulle starte på nedregulering dagen efter nytårsaften, så man må sige, at det er tæt på samme tidspunkt som dig.

Som en anden skrev, så tror jeg ikke det gør noget, så længe du ikke er begyndt at modne æg. Vi skal også nyde livet lidt, især når det kan være så hårdt, som det er nogle gange. Nyd din gode champagne, forhåbentlig bliver det det sidste i laaaang tid

Anmeld

20. juli 2012

Mutti2B

Jeg ville ikke gøre det, men det er så nok bare mig. Jeg har selv været i behandling og i de måneder hed det nul alkohol. Fik at vide på klinikken at det var op til mig men at det jo aldrig fremmer en graviditet.

Håber I får en hyggelig aften; med eller uden alkohol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.