MME spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

LouiseRH

Kruse90 skriver:

God ide. Her får Filucca også kun syrnet mme

okay, det er bare svært at finde svar på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Malou Eline

Små børn er overfølsomme overfor ikke-hydrolyseret modermælkserstatning.

Det giver vores babyer hård mave og oppusthed pga. det komælksprotein der findes i typiske MME'er som eks.vis Nan.

Deres små maver kan ikke håndtere et protein som er udviklet til kalve.

Giv dit barn sød / syrlig frugt for at modvirke syredannelsen og MME som er hydrolyseret eks.vis Nutramigen og Profylac.

Anmeld

22. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal kun supplere med den grønne - syrnede. En flaske om dagen eller sådan noget  Det hørte jeg i hvert fald S (gæt dig til hvem) sige at hun gjorde med E.

Anmeld

22. juli 2012

babymus77

Der er sådan en side på nettet, hvor man kan spørge.... Tror den hedder modernælk.dk måske?? Det er en læge fra Århus der står bag siden, hvor man også kan købe mme over..... 

Anmeld

22. juli 2012

babymus77

Modermælk.dk hedder den;-) 

Anmeld

22. juli 2012

Francisca

Da jeg spurgte min sp sagde hun jeg bare skulle købe den mme hvor der stod FRA FØDSLEN. Jeg valgte grøn allomin da det er den som er til fra fødslen, her for lilje kun grøn allomin og der er ingen problemer med hendes mave. den blå allomin hedder fra 0-6måneder og er hårdere for maven. grøn allomin kan de få til de er 6måneder også- jeg ville ikke blande men udelukkende bruge den grønne allomin. for hvorfor kun give dem grøn allomin når deres mave driller for så at give dem blå igen også grøn igen når de har hård mave. det da mere synd.

Anmeld

22. juli 2012

Skifreaken

Her har vi haft en del maveproblemer også. Derfor får han nu kun grøn Allomin, ikke blandet med den blå, som jeg ellers gjordt lidt i starten, men det var ikke nok, der kom kun afføring hver 2. dag og det skal jo helst komme hver dag når de får MME. Så står menuen kun på Grøn og det fungerer super fint Og det er min Spl selvfølgelig, der "ordinerede" det

Held og lykke med det.

Anmeld

22. juli 2012

LouiseRH

Skifreaken skriver:

Her har vi haft en del maveproblemer også. Derfor får han nu kun grøn Allomin, ikke blandet med den blå, som jeg ellers gjordt lidt i starten, men det var ikke nok, der kom kun afføring hver 2. dag og det skal jo helst komme hver dag når de får MME. Så står menuen kun på Grøn og det fungerer super fint Og det er min Spl selvfølgelig, der "ordinerede" det

Held og lykke med det.

Jeg har også kun gevet hende grøn nu, og får 1 lorteble om dagen Da hun fik alm nan. havde hun meget hård mave og der kunne godt gå 3 dage mellem hun kom af med noget og det var jo ikke meningen.

Men har da fundet en løsning der virker for mig og det var kun at give grøn allomin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.