MME spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

LouiseRH

Har lige et spørgsmål, da jeg ikke ved om min sp og jeg er gået forbi hinanden

Isabella (3½ måned), har indtil videre fået nan h.a. pga. hård mave. Men hendes afføring er grøn og den lugter helt ekstremt.
Snakkede så med nogen i min MG, der havde erfaret at grøn allomin virkede bedre.
Skriver så til sp hvad jeg havde hørt og skrev at jeg sagtens kunne give grøn allomin i stedet.

Men skal hun så have den hele tiden eller skal hun også have den blå?

Synes bare alle steder jeg læser, supplerer folk kun med den grønne?

Håber i kan hjælpe mig søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

LouiseRH

ingen der kan hjælpe?

Anmeld

19. juli 2012

tikka

LouiseRH skriver:

Isabella (3½ måned), har indtil videre fået nan h.a. pga. hård mave. Men hendes afføring er grøn og den lugter helt ekstremt.
Snakkede så med nogen i min MG, der havde erfaret at grøn allomin virkede bedre.
Skriver så til sp hvad jeg havde hørt og skrev at jeg sagtens kunne give grøn allomin i stedet.

Altså, nu er jeg jo ikke ekspert, men jeg mener at have hørt at de fleste bare supplere med grøn, og får nan for resten.... Det gjorde jeg også selv... Om det er rigtig ved jeg ikk, men du kan jo prøve dig frem, og om ikk andet så er den i hvert fald oppet nu... k

Anmeld

19. juli 2012

LouiseRH

tikka skriver:

Altså, nu er jeg jo ikke ekspert, men jeg mener at have hørt at de fleste bare supplere med grøn, og får nan for resten.... Det gjorde jeg også selv... Om det er rigtig ved jeg ikk, men du kan jo prøve dig frem, og om ikk andet så er den i hvert fald oppet nu... k

besluttede mig også bare for at prøve mig frem
Det værste der kan ske er vel at maven får fuld udløb?

Men tak for svaret

Fandt forresten et svar inde på Netsundhedsplejersken, med at man godt kunne. Så giver den grønne en chance.

Anmeld

19. juli 2012

AnneL

LouiseRH skriver:

Min søn havde også store problemer med mavsen / hård mave. Det stoppede da vi begyndte at give ham syrnet MME. Han fik kun det syrnede, og det kan de sagtens leve af. Hvis din datter får meget tynd mave, kan du jo give hende hver anden flaske syrnet og hver anden almindelig.
Deres afføring kommer til at lugte mere syrnet, når de får det syrnede MME, men det skal ikke bekymre dig.
Vi skiftede over til almindelig MME da han blev lidt ældre, og tarmene var blevet mere modne.

Anmeld

19. juli 2012

MiaLarsen

LouiseRH skriver:

Hej jeg giver både min dreng den blå og grønne, men hvis han ender ud med og ikke kan komme af med afføring som han nogen gange ikke kan giver jeg ham kun den grønne 

Anmeld

19. juli 2012

LouiseRH

AnneL skriver:

Min søn havde også store problemer med mavsen / hård mave. Det stoppede da vi begyndte at give ham syrnet MME. Han fik kun det syrnede, og det kan de sagtens leve af. Hvis din datter får meget tynd mave, kan du jo give hende hver anden flaske syrnet og hver anden almindelig.
Deres afføring kommer til at lugte mere syrnet, når de får det syrnede MME, men det skal ikke bekymre dig.
Vi skiftede over til almindelig MME da han blev lidt ældre, og tarmene var blevet mere modne.

okay, tak for svar

Anmeld

19. juli 2012

LouiseRH

MiaLarsen skriver:

Hej jeg giver både min dreng den blå og grønne, men hvis han ender ud med og ikke kan komme af med afføring som han nogen gange ikke kan giver jeg ham kun den grønne 

tak for svar, prøver at give grøn og så tager vi den derfra

Anmeld

19. juli 2012

Kruse90

LouiseRH skriver:

God ide. Her får Filucca også kun syrnet mme

Anmeld

19. juli 2012

Kruse90

LouiseRH skriver:

God ide. Her får Filucca også kun syrnet mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.