Bliver man hurtigere gravid hvis man kan mærke ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Jupiter

Jeg har en veninde som også arbejder på pb lige i øjeblikket. De har prøvet i 10 mdr, og hun har lagt test og div. beregnere på hylden for et par måneder siden, for at give kroppen ro.

Vi talte forleden om, om hun overhovedet er sikker på at hun har æl, og dertil svarede hun at hun i hvert fald ikke kan mærke en dyt.

Jeg fortalte at jeg helt tydeligt kunne mærke min æl sidste gang - rumsteren og ondt i maven (mens-lignende), hvortil hun så sagde "Nåh, jamen de siger jo også at det går hurtigere hvis man kan mærke at man har æl!".

Så nu tænker jeg: Er der noget om det?

Jeg fik ikke lige spurgt om hun mente at det jo er nemmere at ramme æl-tidspunktet korrekt, fordi man fysisk kan mærke at det er der, det skulle jeg selvfølgelig nok lige have gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

DitteFisk

Jupiter skriver:

Jeg har en veninde som også arbejder på pb lige i øjeblikket. De har prøvet i 10 mdr, og hun har lagt test og div. beregnere på hylden for et par måneder siden, for at give kroppen ro.

Vi talte forleden om, om hun overhovedet er sikker på at hun har æl, og dertil svarede hun at hun i hvert fald ikke kan mærke en dyt.

Jeg fortalte at jeg helt tydeligt kunne mærke min æl sidste gang - rumsteren og ondt i maven (mens-lignende), hvortil hun så sagde "Nåh, jamen de siger jo også at det går hurtigere hvis man kan mærke at man har æl!".

Jeg fik ikke lige spurgt om hun mente at det jo er nemmere at ramme æl-tidspunktet korrekt, fordi man fysisk kan mærke at det er der, det skulle jeg selvfølgelig nok lige have gjort

Det har jeg ikke selv hørt før..

Men jeg kan også godt mærke når jeg har ÆL, og hos os tog det 1 mdr så hos mig holder "teorien".

Anmeld

19. juli 2012

Jupiter

Gigl skriver:

Det har jeg ikke selv hørt før..

Men jeg kan også godt mærke når jeg har ÆL, og hos os tog det 1 mdr så hos mig holder "teorien".

Jamen så vil jeg da håbe det virker

Anmeld

19. juli 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis den teori skulle passe,skulle jeg have været gravid for 15 måneder siden. 

Om man kan mærke ÆL eller ej,har ingen indflydelse på hvor hurtig man bliver gravid.

Anmeld

19. juli 2012

Jupiter

mea skriver:

Hvis den teori skulle passe,skulle jeg have været gravid for 15 måneder siden. 

Om man kan mærke ÆL eller ej,har ingen indflydelse på hvor hurtig man bliver gravid.

Årh, så må jeg jo hellere sætte min lid til at det bare er tid der skal til

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Jeg kan også mærke ÆL, så må håbe det går stærkt, når vi kommer så langt

Anmeld

27. juli 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Jeg kan også mærke ÆL, så må håbe det går stærkt, når vi kommer så langt

Ja det krydser vi da fingre for

Anmeld

27. juli 2012

2babygirls

Jupiter skriver:

Det tog os 3 forsøg, og jeg kunne ikke mærke min æl.
Så endnu en skrøne!

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Ja det krydser vi da fingre for

Jeps

Anmeld

27. juli 2012

Jupiter

Baby2påvej skriver:

Det tog os 3 forsøg, og jeg kunne ikke mærke min æl.
Så endnu en skrøne!

Ja, hehe.

Nogle gange er det nu meget rart bare at lade som om man tror på noget der fremskynder det man så inderligt går og ønsker sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.