Går dit barn selv op ad trapperne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

sarahb

Vores søn på 20 mdr går selv op og ned. Han er rigtig god til det men altid en voksen ved siden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kløver

MorDk skriver:

Jeg kan og vil ikke bærer min dreng (knap 22 mdr) op af trapperne. Jeg er gravid i uge 32 med bækkenløsning... så det er mig næsten umuligt! Han plager nogle gange om det, men han kan sagtens selv! Nogle gange forbarmer hans far sig...

Det tager noglegange en KRIG at komme op (bor på 2.sal) men sådan må det være...! Sys I at jeg er for streng? Jeg mener det er godt han tidligt lærer selv at gå op (når han nu kan)!

Kan ikke snuppe "dovne" børn Tsk! Tsk!

Går dit barn selv op af trapperne?

Daniel er 1.5 år nu her, og er så småt begyndt at gå op af vores trapper herhjemme, men er når vi har tid, Da han nogle gange kravler så hurtigt han er ved at falde. Men han lærer det jo med tiden, men helt selv kan han altså ikke endnu ned er også sværere end op

Anmeld

19. juli 2012

Maja_4000

Caroline går som regel selv - Vi bor kun i stuen Men der er trapper som hvis det var til 1. sal .. Men hvis hun er træt eller sådan noget , bliver hun båret :b

Anmeld

19. juli 2012

emsaroto

Oskar går selv. Han fylder 2 den 30 august ..
Men det har han gjort i laaaaaang tid  

Anmeld

19. juli 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Jeg kan og vil ikke bærer min dreng (knap 22 mdr) op af trapperne. Jeg er gravid i uge 32 med bækkenløsning... så det er mig næsten umuligt! Han plager nogle gange om det, men han kan sagtens selv! Nogle gange forbarmer hans far sig...

Det tager noglegange en KRIG at komme op (bor på 2.sal) men sådan må det være...! Sys I at jeg er for streng? Jeg mener det er godt han tidligt lærer selv at gå op (når han nu kan)!

Kan ikke snuppe "dovne" børn Tsk! Tsk!

Går dit barn selv op af trapperne?

vi bor i rækkehus, og soveværelserne er på 1. sal, så der kravler Madeleine selv op.
Er kun 12 uger henne, så nogle gange slæber jeg hende op eller ned, som regel tidlig morgen og sengetid.
Hun vejer heldigvis kun 10.6kg, så det kan lige gå endnu

Anmeld

19. juli 2012

Kay

MorDk skriver:

Dejligt! Men tror bare der er "nogle" som sys jeg er for streng/krævende "Han er jo ikke såååå stor"

MEN jeg er enig!

hihi har den snak med mange forældre på arbejdet... det er aldrig endt med jeg ik fik ret og tager den gerne mange gange endnu...

Anmeld

19. juli 2012

Nettemor

Ja! Han gør. Og de sidste år har han IKKE villet bæres! Han gider ikke når han kan selv.. () Og han er faktisk rimelig selvhjulpen. Om morgenen går han selv ned af trappen og finder sin tallerken og bøtten med havregryn mens mor eller far lige er på toilet..

Anmeld

19. juli 2012

dorthemus

Jep helt til 4. sal og har gjort det fra hun var ca. 22 måneder

Anmeld

19. juli 2012

B&J

fra daniel var 18mdr kunne han kravle op over alt og ned af alt.... vores dp mor har trapper og dem løber han op og ned af når vi skal ned i byen går vi også op og ned af mange trapper og han elsker dem...

Anmeld

19. juli 2012

Tulle28

Min datter er 28 mdr og indtil for ca. 3 mdr. siden var jeg nødt til at bære hende hele eller det meste af vejen op af trapperne (bor på 3. sal). Mange har sagt at jeg skulle være skrap og tvinge hende til at gå op selv, men det kunne jeg ikke få mig selv til - jeg har mindst 3 gange så lange ben som hende og er sgu da også træt når vi går op! Det synes jeg ikke man kan forvente af/tvinge sådan en lille størelse til. Nu går hun selv op og ned uden problemer, det er meget sjældent hun vil bæres. Jeg er forresten gravid i uge 35. Havde meget ondt i lænden tidligere i graviditeten, så kan sagtens forstå problematikken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.