Går dit barn selv op ad trapperne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

MorDk

Jeg kan og vil ikke bærer min dreng (knap 22 mdr) op af trapperne. Jeg er gravid i uge 32 med bækkenløsning... så det er mig næsten umuligt! Han plager nogle gange om det, men han kan sagtens selv! Nogle gange forbarmer hans far sig...

Det tager noglegange en KRIG at komme op (bor på 2.sal) men sådan må det være...! Sys I at jeg er for streng? Jeg mener det er godt han tidligt lærer selv at gå op (når han nu kan)!

Kan ikke snuppe "dovne" børn Tsk! Tsk!

Går dit barn selv op af trapperne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Jeg kan og vil ikke bærer min dreng (knap 22 mdr) op af trapperne. Jeg er gravid i uge 32 med bækkenløsning... så det er mig næsten umuligt! Han plager nogle gange om det, men han kan sagtens selv! Nogle gange forbarmer hans far sig...

Det tager noglegange en KRIG at komme op (bor på 2.sal) men sådan må det være...! Sys I at jeg er for streng? Jeg mener det er godt han tidligt lærer selv at gå op (når han nu kan)!

Vi bor også på 2. sal, men tit tager vi elevatoren fordi vi har klapvognen med, men hun kan sagtens tage trapperne - selv, for hun vil selv 

Anmeld

19. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Laura (20 mdr.)  vil gerne gå op selv (2 sal) - nogle gang løfter jeg dog, vist vi er nød til at skulle hurtigt op.. Men ellers tager vi os tiden til det

Anmeld

19. juli 2012

Misser1989

Hej Jeg har en søn på 2 år, og han kravler selv op af trapperne (han kan godt gå op a dem, men er tryggest ved at kravle) her hjemme. og også ned igen. Vi har aldrig haft trappe gitter, så han var ikke særlig gammel inden han lærte fidusen i at kravle op af dem. Syntes det er helt i orden, at du siger han/hun selv skal gå op af trappen.

Anmeld

19. juli 2012

Malthe2010

Her får han også lov at bruge sine 2 ben selv

Anmeld

19. juli 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Ja Oscar har gået op ad trapper siden han var 10 mdr..

Anmeld

19. juli 2012

wamse

Jeg boede på 2. sal da mine drenge var små, og de lærte selv at gå op af trapperne. I mine øjne er det at gøre dem en bjørnetjeneste, når man bærer rundt på børn, som selv burde gå.
De skal jo lære at gå sikkert op og ned af trapper

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Lyder godt, Piger...  Takker for jeres svar!

Anmeld

19. juli 2012

Kay

nu kommer pædagogen lige her...

selvfølgelig skal han selv gå op af trappen... det er super godt for hans motoriske udvikling... og han skal lære at han som snart 2 årrig kan selv...

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Kay skriver:

nu kommer pædagogen lige her...

selvfølgelig skal han selv gå op af trappen... det er super godt for hans motoriske udvikling... og han skal lære at han som snart 2 årrig kan selv...

Dejligt! Men tror bare der er "nogle" som sys jeg er for streng/krævende "Han er jo ikke såååå stor"

MEN jeg er enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.