Inden jeg havde læst andet end et par indlæg var jeg helt klar til at "hæve stemmen" og skælde ud over, at du overhovedet kunne overveje at beholde en andens kat... men jeg kan heldigvis se at du har besluttet dig for at finde frem til ejeren! 
Vi har to katte og sidste år forsvandt vores hankat sporløst, vi ledte og ledte - kaldte i ugesvis udenfor og hvor har jeg grædt over at han bare forsvandt.
Han var jo vores baby (vi har ingen børn) og store kælepotte
og jeg kunne slet ikke forstå vi aldrig skulle se ham igen...
Jeg var lige blevet gravid og selvom jeg glædede mig over dette savnede jeg virkeligt vores mis alligevel.
Desværre ville skæbnen at vores lille spire ikke var levedygtig og jeg havde en MA i 11 uge, og da vi kom hjem fra sygehuset efter udskrabningen gik jeg i seng (var jo træt efter narkosen)
Min mand kom så op til mig om natten og sagde at jeg måtte undskylde at han vækkede mig men jeg skulle se hvem der var kommet hjem 

Vores elskede hankat var dukket op igen efter mere end to månedes fravær og han var så tynd og sulten men han var hjemme og er vores igen!!
- Det jeg vil fortælle med det her er at der sidder nok næsten 100% sikkert et menneske eller flere derude der savner den lille kat inderligt og vil blive så lykkelige hvis du gør hvad du kan for at finde frem til dem igen
(der er jo en grund til at man lader sine dyr mærke så de kan finde hjem igen)
Så du må ud og søge efter din drømmekat blandt alle de skønne herreøse store og små katte der (desværre) findes i Danmark og som desværre ikke er ønskede der hvor de er lige nu...
Du skal helt sikkert nok finde en!
Anmeld