som de andre siger, du er da nødt til at aflevere den.... der er nogen der savner den.....
men kan sagtens følge dig - vi fandt selv en herreløs mis engang, der var hoppet ind i min mands firmabil (varevogn). Den var forkommen, MEN ingen "ejer-indikationer".... vi valgte så at fremlyse den med signalament, men ingen henvendte sig... så efter en uge, tog vi den til dyrlæge hvor den fik hele turen med sterilation, øremærke vacciner osv.... 4 mdr senere kørte vores nabo den ned, og smed hende i vores hæk - uden at give besked... det gjorde ondt!!!! vi fandt kun ud af det var ham, fordi vi efterlyste hende på plakater vi afl til naboer - så sagde han det... og hans søn går i børnehave med vores, og havde fortalt at det var hans far, der havde kørt hende ned....og vi savner hende stadigvæk, især min søn - det var hans kat, som han siger..
Så kan se det fra begge sider, men det eneste rigtige er at afl hende.... du kan også selv finde ejer vha ørenummeret - tror jeg nok - jeg mener du vist kan slå det op på katteregisteret (google evt?)
Jannie - selv ejer af 2 katte, som ville være SÅ savnet, hvis de blev væk - ville være ked af at nogen bare beholdte dem...
Anmeld