Vi har fundet en kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

mpr

Jeg ville aflevere den ind.

Har selv mistet to katte fordi de forsvandt lige efter hinanden.. Gik og ventede længe havde dem eftersøgt og gik og håbede i over et halvt år at nogen ville komme og fortælle de havde fundet dem eller lignende..

Så kunne ALDRIG finde på at beholde den bare fordi jeg syntes den var sød!

Der findes tonsvis af søde katte derude og du skal nok finde din helt egen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

NoahEmil

Er lidt nysgerrig hvor i landet bor du for min veninde mangler nemlig en alm stribet huskat ?

Anmeld

18. juli 2012

DLM

mine forældre havde en gang mistet deres kat i 4 måneder... en dag kom den tilbage. Det viste sig så at det var nogle længere oppe af vejen der havde taget den ind og ikke lukket den ud igen, den var så smuttet ud fordi et af deres børn var for langsom til at lukke døren. De var så, så frække at komme ned og påstå det var deres kat. men den viste heldigvis hvor den hørte til.

Jeg ved det er så surt at opgive et dyr man kan li, men den har jo ejere og de savner den sikkert... Du kan jo se hvordan de reagere på at få deres kat igen

Anmeld

18. juli 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Og den er perfekt og dejlig og alt det min drømmekat skal være! Skal på internatet næste måned netop for at finde drømmekatten men nu har jeg den! Vi har allerede givet den et navn men nu.. har vi opdaget det værste. Den er øremærket  Nejnejnejnej! 

Jeg ved at det er forkert,men jeg har virkelig ikke lyst til at kontakte nogen ang øremærket i morgen. Jeg ved at det er det bedste for ejerne,men det betyder jeg skal give afkald på min drømmekat En alm stribet huskat og den er bare så kær 

Hånden på hjertet,hvad ville i have gjort?

Altså vi havde en tilløber for ca 6 mdr siden. Hun var slet ikke til at komme i nærheden af i starten, men fattede efterhånden kærlighed til os, og en dag kunne vi komme så tæt på at vi kunne se øremærket... Lidt af er cirkuS at ringe rundt, da ikke alle øremærkede katte findes i katteregisteret... Vi måtte kontakte inges kattehjem der åbentbart har deres eget register - og hervar den meldt savnet for lææænge siden. Vi ringede og det viste sig at ejeren havde foræret den til en veninde der bor i nærheden af os. Senere samme aften kom veninden forbi, og kunne godt se at lillemissen havde det godt her og var mere tilpas end hun nogensinde havde været ved hende - så nu er hun vores lille kælepotte :0) - og man har jo lov at spørge om folk vil af med deres kat :0)

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber de bliver glade for at få den hjem. Om ikke andet vil jeg glæde mig over at vi fandt den og passede på den så den ikke blev kørt ihjel eller noget lign  Jeg har godt nok ikke lyst til at aflevere den,men jeg ved det er det bedste. Så må vi håbe at jeg finder en der minder om den  Oplys tattonummeret på katten,så oplyser jeg hvor i landet jeg bor. Chancen er lille,men det ville da være dejligt (for ejeren) hvis det var tilfældet ..

Anmeld

18. juli 2012

heaven

som de andre siger, du er da nødt til at aflevere den.... der er nogen der savner den..... 

men kan sagtens følge dig - vi fandt selv en herreløs mis engang, der var hoppet ind i min mands firmabil (varevogn). Den var forkommen, MEN ingen "ejer-indikationer".... vi valgte så at fremlyse  den med signalament, men ingen henvendte sig... så efter en uge, tog vi den til dyrlæge hvor den fik hele turen med sterilation, øremærke vacciner osv.... 4 mdr senere kørte vores nabo den ned, og smed hende i vores hæk - uden at give besked... det gjorde ondt!!!!  vi fandt kun ud af det var ham, fordi vi efterlyste hende på plakater vi afl til naboer - så sagde han det... og hans søn går i børnehave med vores, og havde fortalt at det var hans far, der havde kørt hende ned....og vi savner hende stadigvæk, især min søn - det var hans kat, som han siger..

Så kan se det fra begge sider, men det eneste rigtige er at afl hende.... du kan også selv finde ejer vha ørenummeret - tror jeg nok - jeg mener du vist kan slå det op på katteregisteret (google evt?)

Jannie - selv ejer af 2 katte, som ville være SÅ savnet, hvis de blev væk - ville være ked af at nogen bare beholdte dem...

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Kørte den ned og smed den i en hæk  Man har lov at håbe at den her kat er uønsket mmen jo mere tid jeg bruger sammen med den des mere tydeligt bliver det at katten har et venligt og kærligt sind. Det kan kun tyde på en god ejer. Det trøster en smule 

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

Jeg ville aflevere den tilbage. Det er det rigtige at gøre. Og det ved du godt

Hvis du bor i nærheden af Viborg kan du evt sende mig en pb. Min nabo har ikke mindre end 4 små gråstribede killinger der snart skal ud og have nye hjem..

Ps Husk at citere så folk kan se du skriver til dem

Anmeld

18. juli 2012

NoahEmil

Vender tilbage imorgen m øremærke nr.

Anmeld

18. juli 2012

Solstrålebørn

Som flere skriver, aflevere den, for ejeren sidder derude et sted og savner den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.