hvor gør man har en fundet såret kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså Falck vil jo komme ud og hente katten, evt. aflive den på stedet hvis det er de kan se den lider så meget, så du skal ikke selv nogen steder hvis det er

okay jeg trode man slev skulle køre ind med den... men jeg ville ringe til dem og høre... tak få det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kommer da an på hvordan den har det....?

den ville ikke gåmen den spiser og drikker da vi har lagt det helt op a den så den kan konne til den vi må ikke råre bagbene... men ringer til falk få at høre...

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

tak få det... kan jeg tidlade at vent med at ringe imorgen katten er indenfor med mad og vand??? er nemlig alene med min lille søn som sover...

Mener også at de vil komme og hente den!! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

okay jeg trode man slev skulle køre ind med den... men jeg ville ringe til dem og høre... tak få det .. 

Ja det kunne jeg også godt se ville være problematisk, men heldigvis kommer de selv efter den... Håber den lille mis kommer godt herfra, eller idet mindste får den hjælp den har behov for

Anmeld

18. juli 2012

MortilElias2010

Ring 114 til dyr i nød ! Det er godt nok Dyrenes Beskyttelse så ved ikke hvad du kan forvente. Nogen gange vil de, andre gange ikke. Men lider den skal den SKAL den straks til dyrlæge og ellers ring til Falck som der er blevet skrevet flere steder. 

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

Update?

Anmeld

21. juli 2012

Peanut

Selvom den ikke har halsbånd eller øremærke, kan den stadig godt være chippet 

Hvordan gik det med den?

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Status? Kan ikke få den ud af mine tanker, så vær sød at skrive hvad der er sket sidenhen! 

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Status? Kan ikke få den ud af mine tanker, så vær sød at skrive hvad der er sket sidenhen! 

status er den kom på dyrhospital og de ville lad den sove, da den en drækket bag hoft, var syg og var blivet bidt af et andet dyr derfor der manglet hår på siden. 

så glad få at have fundet den så deb kunne få fred. 

så den var heller ikke chippet. 

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

status er den kom på dyrhospital og de ville lad den sove, da den en drækket bag hoft, var syg og var blivet bidt af et andet dyr derfor der manglet hår på siden. 

så glad få at have fundet den så deb kunne få fred. 

så den var heller ikke chippet. 

DU skal have en stor tak, fordi du tog dig af den, så den ikke længere skulle lide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.