hvor gør man har en fundet såret kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.242 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

er anomym da jeg ikke ville anklaes få at være et dårlig dyr menneske... Vi har fundet en kat her til afteb der ikke kan gå og mangle lidt hår på den ene side den har verken halsbånd eller øremærke.... da vi ikke ønsker kat ... så ville vi godt af med hende/ham tror h*n lider rigtig meget... så der noge  der ved hvad vi skal gøre??? tror den har vært kørt over måske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

celkt

kattens værn, google på det

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska vist ringe til Falck. 

Syntes da ik du er et dårligt menneske fordi du hjælper et såret dyr, nærmer det modsatte!! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

18. juli 2012

TeamRocket

Ring til falck og sig i har fundet en halvdød kat
Synes netop du er go når du gør noget, mange ville jo bare tænke nå og lade naturen gå sin i dette tilfælde nok smertefulde gang

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska vist ringe til Falck. 

Syntes da ik du er et dårligt menneske fordi du hjælper et såret dyr, nærmer det modsatte!! Vh stine

tak få det... kan jeg tidlade at vent med at ringe imorgen katten er indenfor med mad og vand??? er nemlig alene med min lille søn som sover...

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

tak få det... kan jeg tidlade at vent med at ringe imorgen katten er indenfor med mad og vand??? er nemlig alene med min lille søn som sover...

Altså Falck vil jo komme ud og hente katten, evt. aflive den på stedet hvis det er de kan se den lider så meget, så du skal ikke selv nogen steder hvis det er

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Kommer da an på hvordan den har det....?

Anmeld

18. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Ring til Falck/Dyreambulancen. De skulle gerne komme og hente katten, den skal helst under behandling med det samme.

Dejligt du vil gøre noget, mistede selv vores ene kat pga. en påkørsel, heldigvis var der nogen som hjalp hende, det vil jeg være dem evig taknemmelig for.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.