Det sædvanlige gylle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Tja nogen vil nok se dette som det sædvanlige gylle, men har lidt på hjertet som jeg gerne vil af med,

kort historie
smidt p piller dec 2010, første gyn møde august 2011, PCO, vægttab 16,2 kg, vægten står fuldstændig stille nu og har gjort det siden feb. så jeg er begyndt på metformin 850 mg 2 gange dagligt for at hjælpe på vægttabet samt forbedre cyklus. (som også er blevet bedre med 2 dage, er nede på cyklus 32 dage)

men jeg taber mig bare stadig ikke
og jeg synes jeg gør alt hvad jeg gjorde da jeg tabte mig, plus jeg er begyndt at motionere mere nu, gjorde jeg ikke før det var blot ved at ligge kosten om.

hvad sker der?? har i fået metformin for vægttab og har i tabt jer??

jeg synes det er så hårdt nu, for jeg er så lækkersulten hele tiden efter jeg er startet på de piller, ved ikke om der er en sammenhæng men ja,,, jeg bliver mere og mere deprimeret over at der ikke sker noget, bliver ikke gravid, taber mig ikke og jeg skal tabe mig 15 kg mere før vi kan komme i reagensglas behandling men skal insemineres første gang til september og synes bare ventetiden er så lang når der ikke er noget der lykkedes. vil bare have det overstået nu og her.

øv med øv på, heldigvis er der kun 7 uger til vi tager til kreta en uge og får tankerne lidt på afstand

tak fordi du læste med

Jeg faldt faktisk over den her 

http://lifeofegoshe.blogspot.dk/2011/01/south-beach-kuren.html

Når jeg engang er klar på det efter fødslen så tror jeg har jeg vil i gang med den her kur, har hørt meget godt om den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

hvis du har løst, kan vi madlogge og være på DuKan sammen og støtte hinanden..

Åh hvor er du fantastisk det vil jeg faktisk rigtig gerne, tror det kunne være godt med lidt støtte

Anmeld

18. juli 2012

BigHope13

Putomanen skriver:

Det er også et kæmpe arbejde, og det tager et stykke tid før man har lært at bruge det rigtig og det bliver til en del af hverdagen. Men til gengæld var den også et rigtig godt redskab. Samtidig er der også et godt forum derinde, hvor man kan få gode tips og ideer.

Men det handler jo meget om, hvilket temperament man har i forhold til, hvilken løsning der er bedst for en selv...

Jo mere man vejer, jo nemmere er det at tabe sig og omvendt, desværre. Det er derfor meget naturligt, at det bliver sværere og sværere for dig. Reelt set skal man hele tiden spise mindre og mindre for at tabe sig, da kroppen forbrænder mindre, når den ikke bærer rundt på så mange ekstra kg.

Jeg håber, at du finder en god løsning for dig!

ja det kræver godt nok en stor potionen viljestyrke som jeg bare er nødt til at grave frem for nu skal det være
og ja det virker jo logisk at det selvfølgelig med tiden bliver svære at tabe de fordømte kg, og er absolut ikke tvivl om at de 16 kg der er røget var rent flæsk og så jeg også kommet mig lidt i muskelmasse så det jo okay, men skal have den fedtforbrænding igang nu, og være efter mig selv for mad potionerne er for store

mange tak for dine råd og forklaring

Anmeld

18. juli 2012

BigHope13

Babymamma skriver:

Jeg faldt faktisk over den her 

http://lifeofegoshe.blogspot.dk/2011/01/south-beach-kuren.html

Når jeg engang er klar på det efter fødslen så tror jeg har jeg vil i gang med den her kur, har hørt meget godt om den 

mange tak søde det må jeg lige have kigget lidt på

Anmeld

18. juli 2012

BigHope13

tarkoflen skriver:

Kan ikke komme med gode råd, vil bare give et kæmpe

Jeg håber snart at du får bugt med de kg så l kan komme i gang

Rigtig meget held og lykke og rigtig god rejse! Håber det er lige hvad der skal til

tusind tusind tak for dit indlæg

Jeg håber også snart at jeg kan få smidt de ekstra kg, går og siger til mig selv at nu skal det være og er fast besluttet på at starte her til weekenden, da vi får gæster både i morgen og fredag. så nu jeg ved at lade en masse vilje op.

ville være så skønt at tabe mig inden vi skal på ferie, så vi bare kan slappe af og jeg ikke skal tænke så meget over hvad jeg indtager der

tak, jeg håber også at det er lige det som at der skal til, vi glæder os ihvertfald rigtig meget og kommer til at nyde vores kærlighedsferie, det jeg helt sikker på

god aften

Anmeld

18. juli 2012

Putomanen

BigBabyWish12 skriver:

ja det kræver godt nok en stor potionen viljestyrke som jeg bare er nødt til at grave frem for nu skal det være
og ja det virker jo logisk at det selvfølgelig med tiden bliver svære at tabe de fordømte kg, og er absolut ikke tvivl om at de 16 kg der er røget var rent flæsk og så jeg også kommet mig lidt i muskelmasse så det jo okay, men skal have den fedtforbrænding igang nu, og være efter mig selv for mad potionerne er for store

mange tak for dine råd og forklaring

Viljestyrken er helt sikkert altafgørende! Det er også derfor at det er så vigtigt at finde en løsning, som passer til en selv. Så er der meget større chance for, at det lykkes.

Jeg  og hepper på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.