Det sædvanlige gylle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

BigHope13

Tja nogen vil nok se dette som det sædvanlige gylle, men har lidt på hjertet som jeg gerne vil af med,

kort historie
smidt p piller dec 2010, første gyn møde august 2011, PCO, vægttab 16,2 kg, vægten står fuldstændig stille nu og har gjort det siden feb. så jeg er begyndt på metformin 850 mg 2 gange dagligt for at hjælpe på vægttabet samt forbedre cyklus. (som også er blevet bedre med 2 dage, er nede på cyklus 32 dage)

men jeg taber mig bare stadig ikke
og jeg synes jeg gør alt hvad jeg gjorde da jeg tabte mig, plus jeg er begyndt at motionere mere nu, gjorde jeg ikke før det var blot ved at ligge kosten om.

hvad sker der?? har i fået metformin for vægttab og har i tabt jer??

jeg synes det er så hårdt nu, for jeg er så lækkersulten hele tiden efter jeg er startet på de piller, ved ikke om der er en sammenhæng men ja,,, jeg bliver mere og mere deprimeret over at der ikke sker noget, bliver ikke gravid, taber mig ikke og jeg skal tabe mig 15 kg mere før vi kan komme i reagensglas behandling men skal insemineres første gang til september og synes bare ventetiden er så lang når der ikke er noget der lykkedes. vil bare have det overstået nu og her.

øv med øv på, heldigvis er der kun 7 uger til vi tager til kreta en uge og får tankerne lidt på afstand

tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

BigBabyWish12 skriver:

Tja nogen vil nok se dette som det sædvanlige gylle, men har lidt på hjertet som jeg gerne vil af med,

kort historie
smidt p piller dec 2010, første gyn møde august 2011, PCO, vægttab 16,2 kg, vægten står fuldstændig stille nu og har gjort det siden feb. så jeg er begyndt på metformin 850 mg 2 gange dagligt for at hjælpe på vægttabet samt forbedre cyklus. (som også er blevet bedre med 2 dage, er nede på cyklus 32 dage)

men jeg taber mig bare stadig ikke
og jeg synes jeg gør alt hvad jeg gjorde da jeg tabte mig, plus jeg er begyndt at motionere mere nu, gjorde jeg ikke før det var blot ved at ligge kosten om.

hvad sker der?? har i fået metformin for vægttab og har i tabt jer??

jeg synes det er så hårdt nu, for jeg er så lækkersulten hele tiden efter jeg er startet på de piller, ved ikke om der er en sammenhæng men ja,,, jeg bliver mere og mere deprimeret over at der ikke sker noget, bliver ikke gravid, taber mig ikke og jeg skal tabe mig 15 kg mere før vi kan komme i reagensglas behandling men skal insemineres første gang til september og synes bare ventetiden er så lang når der ikke er noget der lykkedes. vil bare have det overstået nu og her.

øv med øv på, heldigvis er der kun 7 uger til vi tager til kreta en uge og får tankerne lidt på afstand

tak fordi du læste med

DuKan kuren kan hjælpe dig og den er god til PCOere...

http://dukanslankekur.dk/

Anmeld

17. juli 2012

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

DuKan kuren kan hjælpe dig og den er god til PCOere...

http://dukanslankekur.dk/

Tusind tak for dit råd, er fluks inde og kigge

Anmeld

17. juli 2012

Englehår

17. juli 2012

BigHope13

AnjaM skriver:

tak skønne, bliver dejligt med rigtige krammer om en uges tid

Anmeld

17. juli 2012

Putomanen

Jeg har ikke problemer med vægttab pga. sygdom, men for et stykke tid siden tabte jeg mig ca. 15 kg. ved at benytte madlog.

Det kræver en del disciplin at gå ind flere gange om dagen og taste ind, hvad man spiser, men det giver et rigtig godt overblik over, hvilke faldgrupper man har og hvilke ting, som feder meget. Det var et rigtig godt redskab for mig. Nogle gange bliver man overrasket over, hvor meget nogle ting feder...

Held og lykke med det

Anmeld

17. juli 2012

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg har ikke problemer med vægttab pga. sygdom, men for et stykke tid siden tabte jeg mig ca. 15 kg. ved at benytte madlog.

Det kræver en del disciplin at gå ind flere gange om dagen og taste ind, hvad man spiser, men det giver et rigtig godt overblik over, hvilke faldgrupper man har og hvilke ting, som feder meget. Det var et rigtig godt redskab for mig. Nogle gange bliver man overrasket over, hvor meget nogle ting feder...

Held og lykke med det

mange tak for dit svar, har tidligere været på madlog men synes det var et kæmpe arbejde, men kunne godt være jeg skulle give det en chance til

synes bare jeg gør alt og mere til end da jeg tabte mig for blot et halvt år siden, men det står bare i nul, varigere med ca 100-300 g i ugen

nu har jeg været ude og gå en god lang tur med hunden så er dagens motionen da skyllet væk fra den dårlige samvigtighed

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

BigBabyWish12 skriver:

mange tak for dit svar, har tidligere været på madlog men synes det var et kæmpe arbejde, men kunne godt være jeg skulle give det en chance til

synes bare jeg gør alt og mere til end da jeg tabte mig for blot et halvt år siden, men det står bare i nul, varigere med ca 100-300 g i ugen

nu har jeg været ude og gå en god lang tur med hunden så er dagens motionen da skyllet væk fra den dårlige samvigtighed

hvis du har løst, kan vi madlogge og være på DuKan sammen og støtte hinanden..

Anmeld

18. juli 2012

Putomanen

BigBabyWish12 skriver:

Det er også et kæmpe arbejde, og det tager et stykke tid før man har lært at bruge det rigtig og det bliver til en del af hverdagen. Men til gengæld var den også et rigtig godt redskab. Samtidig er der også et godt forum derinde, hvor man kan få gode tips og ideer.

Men det handler jo meget om, hvilket temperament man har i forhold til, hvilken løsning der er bedst for en selv...

Jo mere man vejer, jo nemmere er det at tabe sig og omvendt, desværre. Det er derfor meget naturligt, at det bliver sværere og sværere for dig. Reelt set skal man hele tiden spise mindre og mindre for at tabe sig, da kroppen forbrænder mindre, når den ikke bærer rundt på så mange ekstra kg.

Jeg håber, at du finder en god løsning for dig!

Anmeld

18. juli 2012

tarkoflen

Kan ikke komme med gode råd, vil bare give et kæmpe

Jeg håber snart at du får bugt med de kg så l kan komme i gang

Rigtig meget held og lykke og rigtig god rejse! Håber det er lige hvad der skal til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.