Tja nogen vil nok se dette som det sædvanlige gylle, men har lidt på hjertet som jeg gerne vil af med,
kort historie
smidt p piller dec 2010, første gyn møde august 2011, PCO, vægttab 16,2 kg, vægten står fuldstændig stille nu og har gjort det siden feb. så jeg er begyndt på metformin 850 mg 2 gange dagligt for at hjælpe på vægttabet samt forbedre cyklus. (som også er blevet bedre med 2 dage, er nede på cyklus 32 dage)
men jeg taber mig bare stadig ikke

og jeg synes jeg gør alt hvad jeg gjorde da jeg tabte mig, plus jeg er begyndt at motionere mere nu, gjorde jeg ikke før det var blot ved at ligge kosten om.
hvad sker der?? har i fået metformin for vægttab og har i tabt jer??
jeg synes det er så hårdt nu, for jeg er så lækkersulten hele tiden efter jeg er startet på de piller, ved ikke om der er en sammenhæng men ja,,, jeg bliver mere og mere deprimeret over at der ikke sker noget, bliver ikke gravid, taber mig ikke og jeg skal tabe mig 15 kg mere før vi kan komme i reagensglas behandling

men skal insemineres første gang til september og synes bare ventetiden er så lang når der ikke er noget der lykkedes. vil bare have det overstået nu og her.
øv med øv på, heldigvis er der kun 7 uger til vi tager til kreta en uge og får tankerne lidt på afstand

tak fordi du læste med
Anmeld