HJÆLP min datter er begyndt at gylpe voldsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

LineSchack

samantha1986 skriver:

Hun vejer 5 kg. Sp sagde det var i orden det vi gav hende. Hvad for noget får jeres?

Det sagde min sp også men har været indlagt en del med trunten og der har de nævnt det er par gange. Men vil hellere ikk sulte mit barn. Og har også prøvet at skære ned men hun er sulten og ny efter jeg er gået op på 180 for lige knap en uge siden gylper hun voldsomt. Emma for Nan 1. Hva for jeres?...Og det rigtig nok, at man skal dividere deres vægt med 6, det sagde min sp også. Hun kan åbenbart ikk regne. ..Det kan også være forskelligt fra barn til barn det ved jeg ikk ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

LineSchack

samantha1986 skriver:

Hun vejer 5 kg. Sp sagde det var i orden det vi gav hende. Hvad for noget får jeres?

Det sagde min sp også men har været indlagt en del med trunten og der har de nævnt det er par gange. Men vil hellere ikk sulte mit barn. Og har også prøvet at skære ned men hun er sulten og ny efter jeg er gået op på 180 for lige knap en uge siden gylper hun voldsomt. Emma for Nan 1. Hva for jeres?...Og det rigtig nok, at man skal dividere deres vægt med 6, det sagde min sp også. Hun kan åbenbart ikk regne. ..Det kan også være forskelligt fra barn til barn det ved jeg ikk ... 

Anmeld

17. juli 2012

Mor til Ella

LineSchack skriver:

Min datter på 15 uger er begyndt at gylpe helt vildt. Hun har aldrig været et gylpe barn, og det voldsomt nu. Det fortsætter flere timer efter sidste måltid og det bekymre mig. Hun for 180ml og virker hele tiden sulten.. Jeh aner ikk hva jeg skal gøre. Hun blir bøvset og alt men gylper helt vildt voldsomt. Plzz hjælp søges

Tak på forhånd hilsen den bekymrede mor. 

Ella havde også en periode hvor hun hele tiden ville spise, men den lille mave kunne ikke holde alt det mad i sig, og derfor gylpede hun også helt vildt, og det var i stråler.....

Men man bliver selvfølgelig nervøs.

Jeg gjorde det at jeg gav hende mindre ml, men med kortere mellemrum, hold pauser hvor jeg fik hende til at bøvse. I de uger det var rigtig meget begyndte jeg at give hende flaske liggende og lå derefter og slappede af med hende så hun ikke aktiverede maven.... Og i mellemrummene måtte hun så tage til takke med sutten og evt lidt vand.

Hvilke sutter bruger i??? vi bruger man det hjalp også lidt...

Håber at du kan bruge lidt at det

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Mor til Ella skriver:

Ella havde også en periode hvor hun hele tiden ville spise, men den lille mave kunne ikke holde alt det mad i sig, og derfor gylpede hun også helt vildt, og det var i stråler.....

Men man bliver selvfølgelig nervøs.

Jeg gjorde det at jeg gav hende mindre ml, men med kortere mellemrum, hold pauser hvor jeg fik hende til at bøvse. I de uger det var rigtig meget begyndte jeg at give hende flaske liggende og lå derefter og slappede af med hende så hun ikke aktiverede maven.... Og i mellemrummene måtte hun så tage til takke med sutten og evt lidt vand.

Hvilke sutter bruger i??? vi bruger man det hjalp også lidt...

Håber at du kan bruge lidt at det

Det dejligt det ikk kun er mig der har prøvet at stå i den her situation. Har her til natten prøvet at give hende 150 i stedet for 180 og det virkede lidt bedre. Men vil prøve det med at ligge. Og hjælp det gjorde der helt sikkert...Tusinf tak

Anmeld

18. juli 2012

LineSchack

LineSchack skriver:

Så fik jeg snakket med sp. Jeg overfodeer hende med mælk, hun kan ikk rumme det og skal derfor starte på grød... Rigtig fedt. 

Anmeld

18. juli 2012

samantha1986

LineSchack skriver:

Vores får allomin. Jo vi fik også det med at dividere at vide men samtidig sagde sp at vi altså skulle give hende mad når hun var sulten. En herinde sagde også at spise hun det hele er hun stadig sulten. De skal helst efterlade lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.