HJÆLP min datter er begyndt at gylpe voldsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Mother-love

LineSchack skriver:

Jeg bøvser hende kun engang efter en flaske. Men tak det vil jeg prøve ..hvor mange ml spist hun?.

Åhh kan ikke huske hvor meget hun spiste den gang. Men mener det var 210 ml så først fik hun ca 100 ml så den værreste af sulten var taget og så fik hun en 60-70 ml mere og bøvle igen og så resten og så bøvse igen. Tror bestemt det er det der kan være galt. For får hun meget luft til at starte med laver det jo et stort tryk og så kommer der meget op på en gang. Og det med der kommer meget op kan også gøre at hun er mere sulten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

mariesmavse92

Nu har jeg ikke læst alle indlæggende i tråden, men ud fra det første du skriver, og dét med at hun ikke virker syg ellers, men bare pylret, får mig til at tænke på overfodring...? Hvor meget vejer din bebs? Du kan dividere dit barns vægt med 6 for at finde ud af, hvor mange ml hun skal have fordelt på et døgn. Bare en lille guideline til at vise, om det kan have noget med overfodring at gøre, ligesom vi var ude for med vores bebs. God bedring med hende

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

mariesmavse92 skriver:

Nu har jeg ikke læst alle indlæggende i tråden, men ud fra det første du skriver, og dét med at hun ikke virker syg ellers, men bare pylret, får mig til at tænke på overfodring...? Hvor meget vejer din bebs? Du kan dividere dit barns vægt med 6 for at finde ud af, hvor mange ml hun skal have fordelt på et døgn. Bare en lille guideline til at vise, om det kan have noget med overfodring at gøre, ligesom vi var ude for med vores bebs. God bedring med hende

Hun vejer 6,5 mendet giver kun ca 100ml. Mé n hun blir ikk mæt af det..det derfor jeg har steget fra 165 til 180. Har tænkt hun måske skulle starte på grød og mos snart noget med noget mere gåås i... Men ved det ikk. 

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

LineSchack skriver:

Min datter på 15 uger er begyndt at gylpe helt vildt. Hun har aldrig været et gylpe barn, og det voldsomt nu. Det fortsætter flere timer efter sidste måltid og det bekymre mig. Hun for 180ml og virker hele tiden sulten.. Jeh aner ikk hva jeg skal gøre. Hun blir bøvset og alt men gylper helt vildt voldsomt. Plzz hjælp søges

Tak på forhånd hilsen den bekymrede mor. 

Vi holder lidt pauser når vores får flaske netop fordi hun gylpede meet. Og detkomm også ud af næsen. Men efter de her pauser går det bedre. Dog skal hun når vi tager flasken for at bøvse hende lige lade hende ligge lidt for ellers gylpet hun også. Tænker det er fordi det så ikke når at falde ned i maven. Og når hun så bliver flyttet rundt kan hun ikke holde det i sog

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

samantha1986 skriver:

Vi holder lidt pauser når vores får flaske netop fordi hun gylpede meet. Og detkomm også ud af næsen. Men efter de her pauser går det bedre. Dog skal hun når vi tager flasken for at bøvse hende lige lade hende ligge lidt for ellers gylpet hun også. Tænker det er fordi det så ikke når at falde ned i maven. Og når hun så bliver flyttet rundt kan hun ikke holde det i sog

Det har d meget ret i. Tror bare at jeg overfoder hende. Hun skal kun ha godt 100ml i forhold til hendes vægt.  Men tak  

Anmeld

17. juli 2012

Kay

LineSchack skriver:

SkaL jeg så til vagtlæge med hende?

det ville jeg gøre hvis det var mig...

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

LineSchack skriver:

Det har d meget ret i. Tror bare at jeg overfoder hende. Hun skal kun ha godt 100ml i forhold til hendes vægt.  Men tak  

Hvor meget vejet hun? Vires pige på knap 6 uger får200 ml. 

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

samantha1986 skriver:

Hvor meget vejet hun? Vires pige på knap 6 uger får200 ml. 

6,5kg  Hvad vejer din lille pige?..

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Kay skriver:

det ville jeg gøre hvis det var mig...

Jeg vælger at se det an lige nu da hendes temp. Ikk er steger. Men vis vi kommer op på 38 skal vi os afsted. Har bare fået råd på at vente lidt. Selvom jeg er hammer bekymret.. Men tak for rådet

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

LineSchack skriver:

6,5kg  Hvad vejer din lille pige?..

Hun vejer 5 kg. Sp sagde det var i orden det vi gav hende. Hvad for noget får jeres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.