Har det ikke særlig godt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det var alle de mdr fra p pille stop til graviditet ... Men derfor kan det jo godt være at du er gravid:-)

Ej hvor træls  Håber jeg er gravid, men må prøve at tænke mindst muligt på det, så jeg ikke bliver skuffet.. (men det er godt nok svært) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Av av det må virkelig have været træls 

Ja det var ikke særlig fedt... Men det gav jo gevinst til sidst

Anmeld

17. juli 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Endte det så i graviditet? 

Ja - første forsøg efter p-pillerne gav bonus :0)

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja - første forsøg efter p-pillerne gav bonus :0)

Lækkert nok  Men mon dog jeg er så heldig  Det er første forsøg, testede positiv for æl i søndags og havde kun sex den dag, så mon dog 

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det var ikke særlig fedt... Men det gav jo gevinst til sidst

Ja det var da altid noget  Men 11 mÅneder det må have føltes som evighed at prøve 

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja det var da altid noget  Men 11 mÅneder det må have føltes som evighed at prøve 

Det gjorde det så sandelig også.. Jeg var faktisk ved at give op til sidst... dvs det gjorde vi faktisk også, for vi var gået til lægen og blevet undersøgt og havde så lige netop i den måned været til gynækolog og fået tid til inseminering to mdr efter... Og så valgte jeg altså at holde pause indtil insemineringen, da jeg bare ikke lige have mere overskud til at kæmpe for det selv.. Og så blev jeg sørme gravid hehe....

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det gjorde det så sandelig også.. Jeg var faktisk ved at give op til sidst... dvs det gjorde vi faktisk også, for vi var gået til lægen og blevet undersøgt og havde så lige netop i den måned været til gynækolog og fået tid til inseminering to mdr efter... Og så valgte jeg altså at holde pause indtil insemineringen, da jeg bare ikke lige have mere overskud til at kæmpe for det selv.. Og så blev jeg sørme gravid hehe....

De sigeroverstiger jo også at det sker når man mindst venter det  Men det er jo svært at lade være med at tænke på det når man rigtig gerne vil være gravid 

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

De sigeroverstiger jo også at det sker når man mindst venter det  Men det er jo svært at lade være med at tænke på det når man rigtig gerne vil være gravid 

Lige præcis, man kan ikke lade være med at tænke på det, bare fordi folk siger man skal.. det skal være et ønske man selv har at nu lægger man det lige på hylden noget tid... og man skal være klar til det mentalt for man kan sagtens sige det, men kan så bare ikke gøre det hvis man ikke er klar til en pause jo... Men nu hjalp det jo så også at vi havde fået tid til hjælp udefra, så kan man slappe mere af

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Lige præcis, man kan ikke lade være med at tænke på det, bare fordi folk siger man skal.. det skal være et ønske man selv har at nu lægger man det lige på hylden noget tid... og man skal være klar til det mentalt for man kan sagtens sige det, men kan så bare ikke gøre det hvis man ikke er klar til en pause jo... Men nu hjalp det jo så også at vi havde fået tid til hjælp udefra, så kan man slappe mere af

Jaa, nemlig  Det er sgu ikke altid så let 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.