Har det ikke særlig godt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen som har oplevet at få kvalme og ondt i underlivet omkring æl? Kan det være tegn på at mit æg er befrugtet? Eller er det for tidligt at mærke noget som helst?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Dinsen

kan dsv ik svare da jeg intet kender til der, men får du her fra

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Anonym skriver:

Er der nogen som har oplevet at få kvalme og ondt i underlivet omkring æl? Kan det være tegn på at mit æg er befrugtet? Eller er det for tidligt at mærke noget som helst?? 

Efter jeg stoppede med mine p piller dengang, der var jeg dårlig fra æl til mens øvv øvv men sådan var det for mig..... Kvalme, hovedpine, ondt i hele kroppen:-)

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Efter jeg stoppede med mine p piller dengang, der var jeg dårlig fra æl til mens øvv øvv men sådan var det for mig..... Kvalme, hovedpine, ondt i hele kroppen:-)

Var du så gravid der? Eller var det bare sådan hver månede?? 

Normalt har jeg det ikke sådan 

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

kan dsv ik svare da jeg intet kender til der, men får du her fra

Tak 

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeps i 11 mdr havde jeg sindssyge ÆL smerter hver måned, sådan ngole mens agtige nogle og ret heftige niv/jag i den side hvor ægget blev frigivet... Og ja jeg havde også meget kvalme fra ÆL og frem til mens hver gang...

Anmeld

17. juli 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har kun prøvet at have kraftige niv i den side hvor ægget løsner sig...

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Anonym skriver:

Var du så gravid der? Eller var det bare sådan hver månede?? 

Normalt har jeg det ikke sådan 

Det var alle de mdr fra p pille stop til graviditet ... Men derfor kan det jo godt være at du er gravid:-)

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeps i 11 mdr havde jeg sindssyge ÆL smerter hver måned, sådan ngole mens agtige nogle og ret heftige niv/jag i den side hvor ægget blev frigivet... Og ja jeg havde også meget kvalme fra ÆL og frem til mens hver gang...

Av av det må virkelig have været træls 

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Har kun prøvet at have kraftige niv i den side hvor ægget løsner sig...

Endte det så i graviditet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.