HJÆLP, hvor får jeg fat i et badeforhæng der passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. juli 2012

Lady Marion <3

Malli skriver:

EJ hvor smart, dem må jeg da straks se om jeg kan få fat i. Så er jeg fri for at sy selv. 'synes der er rigeligt at se til i forvejen TAK!

Velbekomme da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MinNoah

Malli skriver:

TAK

Sidder de der dutter så på forhænget, og så klipser man dem fast i mod-dutterne på "gardinstangen" ligesom hvis man satte gardiner op?

ja man sætter dem fast som ved et gardin De koster 10 kr for 100 de der dupper... og hører ikk med nej

Anmeld

16. juli 2012

Malli

MinNoah skriver:

ja man sætter dem fast som ved et gardin De koster 10 kr for 100 de der dupper... og hører ikk med nej

så man syr dem selv på forhænget?

Anmeld

16. juli 2012

MinNoah

Nej de skal ikke syes... Der sidder sådan en kant (ribkant) tror jeg det hedder på selve forhænget du køber i JYSK og så køber du de dutter der, og sætter dem ind i båndet og bagefter op i gardinstangen... Det er ligeså nemt som at sætte ringe på...

Anmeld

16. juli 2012

Malli

MinNoah skriver:

Nej de skal ikke syes... Der sidder sådan en kant (ribkant) tror jeg det hedder på selve forhænget du køber i JYSK og så køber du de dutter der, og sætter dem ind i båndet og bagefter op i gardinstangen... Det er ligeså nemt som at sætte ringe på...

Aha, nu er jeg med igen det vil jeg gå ned i jysk og efterspørge. Ærgeligt hvis man stadig kun kan få det i Hvidt, det bliver så hurtig kalket og grimt :/

Anmeld

16. juli 2012

mariamiss6

Malli skriver:

Godaften,
Vi har netop overtaget vores nye hus, og sikke mange projekter.
Nu er vi kommet til badeværelset, hvor der er en slags bruseniche, i det ene hjørne, den brusestang der er sat op, er lidt ligesom en gardinstang, altså med de der små gardin plastic dutter, der sidder på en gardinstangs skinne (se vedhæftet billede)
men det bruseforhæng jeg har, er med de store almindelige plasticringe, som man normalvis sætter rundt om brusestangen, men da stangen er skruet op i loftet på midten med en pind, så kan jeg ikke bare sætte disse plasticringe omkring for så kan jeg ikke trække badeforhænget helt frem og tilbage! (er det overhovedet forståeligt)

Når men det jeg søger er: Hvor får jeg et badeforhæng, som sættes op ligesom på en gardinstang, altså som passer til en stang ligesom den jeg har vedhæftet? HJÆÆÆÆLP!

Du kan købe det der stofbånd, med løkker til hægterne, i løs vægt...

Køb det lige så bredt som dit badeforhæng, og sy det så på i toppen, og sæt badeforhænget fast, som du ville gøre det hvis det var et gardin...

På den måde kan du få liiiige det badeforhæng du aller bedst kan lide

Og det kræver kun en lille bitte smule syarbejde

Anmeld

16. juli 2012

Malli

mariamiss6 skriver:

Du kan købe det der stofbånd, med løkker til hægterne, i løs vægt...

Køb det lige så bredt som dit badeforhæng, og sy det så på i toppen, og sæt badeforhænget fast, som du ville gøre det hvis det var et gardin...

På den måde kan du få liiiige det badeforhæng du aller bedst kan lide

Og det kræver kun en lille bitte smule syarbejde

Det var selvfølgelig også en god mulighed jeg må ud og kigge lidt her en af dagene
Tak for ideen

Anmeld

16. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Malli skriver:

Altså syet de der dutter fast i bruseforhænget, og så klikkede dem på stangen?
Mærkeligt at lave sådan et system, og så det skal være så avanceret at få forhæng til ...

Ja de syede de der dutter fast også hængte det op bagefter.

Er lidt tosset. Håber du finder ud af noget! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.