HJÆLP, hvor får jeg fat i et badeforhæng der passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18.042 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Malli

Godaften,
Vi har netop overtaget vores nye hus, og sikke mange projekter.
Nu er vi kommet til badeværelset, hvor der er en slags bruseniche, i det ene hjørne, den brusestang der er sat op, er lidt ligesom en gardinstang, altså med de der små gardin plastic dutter, der sidder på en gardinstangs skinne (se vedhæftet billede)
men det bruseforhæng jeg har, er med de store almindelige plasticringe, som man normalvis sætter rundt om brusestangen, men da stangen er skruet op i loftet på midten med en pind, så kan jeg ikke bare sætte disse plasticringe omkring for så kan jeg ikke trække badeforhænget helt frem og tilbage! (er det overhovedet forståeligt)

Når men det jeg søger er: Hvor får jeg et badeforhæng, som sættes op ligesom på en gardinstang, altså som passer til en stang ligesom den jeg har vedhæftet? HJÆÆÆÆLP!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gir fin mening!!

Dem jeg kender har selv syet! Vh stine

Anmeld

16. juli 2012

MinNoah

Det kan du få i JYSK.

Men det fåes kun i hvidt, for du er nødt til have en længere længde end normalt når man har sådan en "gardinstang" . Jeg ved det fordi vi selv havde samme problem da jeg skulle finde badeforhæng til vores ny badeværelse ;-) Jeg købte i JYSK til 250 kr og måtte selv sy det lidt op, men det er nu nemt nok.

Anmeld

16. juli 2012

Lady Marion <3

Sådan en kedelig gardin stang flyttede jeg også til på et tidspunkt , Jeg købte simpelthen bruseforhængs ringe i stål , de er meget tynde og kunne nemt sættes fast i hasperne på gardinstangen

Anmeld

16. juli 2012

Malli

StineW79 skriver:

Gir fin mening!!

Dem jeg kender har selv syet! Vh stine

Altså syet de der dutter fast i bruseforhænget, og så klikkede dem på stangen?
Mærkeligt at lave sådan et system, og så det skal være så avanceret at få forhæng til ...

Anmeld

16. juli 2012

Malli

MinNoah skriver:

Det kan du få i JYSK.

Men det fåes kun i hvidt, for du er nødt til have en længere længde end normalt når man har sådan en "gardinstang" . Jeg ved det fordi vi selv havde samme problem da jeg skulle finde badeforhæng til vores ny badeværelse ;-) Jeg købte i JYSK til 250 kr og måtte selv sy det lidt op, men det er nu nemt nok.

TAK

Sidder de der dutter så på forhænget, og så klipser man dem fast i mod-dutterne på "gardinstangen" ligesom hvis man satte gardiner op?

Anmeld

16. juli 2012

Malli

Lady Marion <3 skriver:

Sådan en kedelig gardin stang flyttede jeg også til på et tidspunkt , Jeg købte simpelthen bruseforhængs ringe i stål , de er meget tynde og kunne nemt sættes fast i hasperne på gardinstangen

Aha, det lyder smart, hvor købte du dine?

Anmeld

16. juli 2012

Lady Marion <3

Malli skriver:

Aha, det lyder smart, hvor købte du dine?

I jysk   Ja det var super nemt sluppet :.

Anmeld

16. juli 2012

Lady Marion <3

Malli skriver:

Godaften,
Vi har netop overtaget vores nye hus, og sikke mange projekter.
Nu er vi kommet til badeværelset, hvor der er en slags bruseniche, i det ene hjørne, den brusestang der er sat op, er lidt ligesom en gardinstang, altså med de der små gardin plastic dutter, der sidder på en gardinstangs skinne (se vedhæftet billede)
men det bruseforhæng jeg har, er med de store almindelige plasticringe, som man normalvis sætter rundt om brusestangen, men da stangen er skruet op i loftet på midten med en pind, så kan jeg ikke bare sætte disse plasticringe omkring for så kan jeg ikke trække badeforhænget helt frem og tilbage! (er det overhovedet forståeligt)

Når men det jeg søger er: Hvor får jeg et badeforhæng, som sættes op ligesom på en gardinstang, altså som passer til en stang ligesom den jeg har vedhæftet? HJÆÆÆÆLP!

Det er dem her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2012

Malli

Lady Marion <3 skriver:

Det er dem her

EJ hvor smart, dem må jeg da straks se om jeg kan få fat i. Så er jeg fri for at sy selv. 'synes der er rigeligt at se til i forvejen TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.