Er det sent (ang. aftensmad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Mother-love

Det synes jeg ikke. Sådan gør vi hver dag herhjemme. Og isabella er 13 mdr. Hun kommer iseng mellem19-19.30 og vi spiser altid kl 18.30 og det har altid fungeret rigtig godt herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

LR85

Nadia&Daniel skriver:

Er det sent at spise aftensmad kl. 18.30 - når barnet er 20 mdr. og plejer at komme i seng imellem kl. 19-19.30 ??

Nej. 

Er der et tidspunkt det er rigtigt på??

Anmeld

16. juli 2012

Missq4

mine drenge bliver sur hvis de skal i seng så hurtig efter vi har spist lige som de er heller ikke gode til det der med at ha været i byen og så kommer men hjem og så skal de i seng med det samme de vil gerne lige falde ned det samme med maden at det skal lige nå at flade ned i maven før at de skal sove nu er de så også ved at være store men de har altid haft det sådan

kunne i ikke tag en snak med dem at det altså er for sent for jer at spise så sent ?

Anmeld

16. juli 2012

Tulle28

Det kommer jo an på, hvordan jeres rytme er.

Vi spiser kl 18.00, kl. 18.30 kommer min datter i bad, får nattøj på og så får hun lidt yoghurt, hvis hun ikke har spist så meget til aften og ellers sidder vi og hygger lidt i stuen til kl. 19.30, hvor vi børster tænder, læser en bog og så er det godnat:-)

Anmeld

16. juli 2012

B&J

vi spiser senest kl 18 og det skal folk bare leve med når de kommer hjem til os også fordi daniel går og små spiser af sin mad

Anmeld

16. juli 2012

come2

Synes bestemt ikke det er sent

Anmeld

16. juli 2012

camilla10

Næh, da ikke hvis det passer for jer.

Vi har spise- og sengetid en halv time før jer til Johannes på halvandet. Det fleste aftener går han direkte fra spisebordet til sengeritualerne, og det passer for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.