Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det sent at spise aftensmad kl. 18.30 - når barnet er 20 mdr. og plejer at komme i seng imellem kl. 19-19.30 ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Er det sent at spise aftensmad kl. 18.30 - når barnet er 20 mdr. og plejer at komme i seng imellem kl. 19-19.30 ??
nej synes jeg ikke..her spiser vi dog kl 17 og gerne 16.40, da Aprilla r så smadret.. men hvis Laura godt kan holde sig så
Jeg vil mene det er ok når det ikke er hver dag..
Idag spiser vi feks først ca 18.45 og mine piger (5 og 2 år) plejer at spise kl 18 og kommer i seng 19-19.30
Maja88 skriver: nej synes jeg ikke..her spiser vi dog kl 17 og gerne 16.40, da Aprilla r så smadret.. men hvis Laura godt kan holde sig så
Vi plejer at spise kl. 18 (seneste).. Det er bare mine svigerforældre, som aldrig har kunne resepktet vores rutine
anja89 skriver: Jeg vil mene det er ok når det ikke er hver dag.. Idag spiser vi feks først ca 18.45 og mine piger (5 og 2 år) plejer at spise kl 18 og kommer i seng 19-19.30
Det sker næste altid når vi (eller når de passer Laura) spiser hos dem
Mortil2tiloktober skriver: Hmm personligt synes jeg ja . Barnet når slet ikke at forbrænde noget af maden inden barnet skal sove. Det er ikke sundt som det heller ikke er for os voksne .
Hmm personligt synes jeg ja . Barnet når slet ikke at forbrænde noget af maden inden barnet skal sove. Det er ikke sundt som det heller ikke er for os voksne .
Nadia&Daniel skriver: Det sker næste altid når vi (eller når de passer Laura) spiser hos dem
Der er jo desværre nogle der ikke forstår at holde middagstiderne
Men det jeg syntes er vigtigst er at i der hjemme ellers har en fast tid
De har haft Laura siden kl. 14 og vidste de skulle have hende til middag. Bliver lidt ked over, at de ved at jeg gerne vil holde rutinerne, selvom vi har ferie..
i dag kommer vi først til at spise kl 19. men vi har også ferie så vi kan godt tillade os at spise lidt senere end normalt...
men det sker sjældent..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128