Er det sent (ang. aftensmad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Nadia&Daniel

Er det sent at spise aftensmad kl. 18.30 - når barnet er 20 mdr. og plejer at komme i seng imellem kl. 19-19.30 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Maja88

Nadia&Daniel skriver:

Er det sent at spise aftensmad kl. 18.30 - når barnet er 20 mdr. og plejer at komme i seng imellem kl. 19-19.30 ??

nej synes jeg ikke..her spiser vi dog kl 17 og gerne 16.40, da Aprilla r så smadret.. men hvis Laura godt kan holde sig så

Anmeld

16. juli 2012

anja89

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vil mene det er ok når det ikke er hver dag..

Idag spiser vi feks først ca 18.45 og mine piger (5 og 2 år) plejer at spise kl 18 og kommer i seng 19-19.30

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

Maja88 skriver:

nej synes jeg ikke..her spiser vi dog kl 17 og gerne 16.40, da Aprilla r så smadret.. men hvis Laura godt kan holde sig så

Vi plejer at spise kl. 18 (seneste).. Det er bare mine svigerforældre, som aldrig har kunne resepktet vores rutine

Anmeld

16. juli 2012

mortilnoahogmelina

Hmm personligt synes jeg ja .
Barnet når slet ikke at forbrænde noget af maden inden barnet skal sove. Det er ikke sundt som det heller ikke er for os voksne .

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

anja89 skriver:

Jeg vil mene det er ok når det ikke er hver dag..

Idag spiser vi feks først ca 18.45 og mine piger (5 og 2 år) plejer at spise kl 18 og kommer i seng 19-19.30

Det sker næste altid når vi (eller når de passer Laura) spiser hos dem  

Anmeld

16. juli 2012

mortilnoahogmelina

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm personligt synes jeg ja .
Barnet når slet ikke at forbrænde noget af maden inden barnet skal sove. Det er ikke sundt som det heller ikke er for os voksne .

Men vil lige indskyde at sker det en gang i mellem så er DET jo fint nok. Det gør Det for alle , kan os ske for os kommer an på hvordan dagen er gået .

Anmeld

16. juli 2012

anja89

Nadia&Daniel skriver:

Det sker næste altid når vi (eller når de passer Laura) spiser hos dem  

Der er jo desværre nogle der ikke forstår at holde middagstiderne 

Men det jeg syntes er vigtigst er at i der hjemme ellers har en fast tid 

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

De har haft Laura siden kl. 14 og vidste de skulle have hende til middag. Bliver lidt ked over, at de ved at jeg gerne vil holde rutinerne, selvom vi har ferie..

Anmeld

16. juli 2012

Isabella_mor

i dag kommer vi først til at spise kl 19. men vi har også ferie så vi kan godt tillade os at spise lidt senere end normalt... 

men det sker sjældent..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.