mariamiss6 skriver:
Det synes jeg sgu ærligt talt er strengt sagt det der....
Kan man kun forråde folk ved at være dem utro med direkte sex eller hvad?
Hvis man bliver løjet for, gang på gang, så mister man tilliden til folk, og folk der gang på gang beviser at de ikke er din tillid værd, forråder dig.
Jeg vil ikke sige han ha rværet utro eller ej, for det ved TS bedre end jeg...
Men jeg holder med TS i at han har forrådt hende, og gang på gang brudt sine løfter. Og hvad enten det handler om sex, penge, alle mulige andre ting, så er det lige grumt hver gang, man må indse at den man elsker aller højest, og sætter sin lid til, er den der forråder dig værst, og mest.
Til TS. Jeg synes du skal følge dit hjerte... Vil du gerne give ham en chance til, så gør det, men være forberedt på at han uden at blinke kan forråde dig igen, præcis som før.
Hvis du er fast besluttet på IKKE at have et kærligheds/sex forhold til ham længere, så er der desværre ikke andet for end at bremse dig selv hele tiden. Undgå at lade ham komme så nær, at du skal til at sige nej.
Hvis i sidder i stuen, så lad være at sætte dig i sofaen, hvis det er der han sidder, sæt dig i en stol, eller hvad du nu har stående.
Sæt dig hellere over for ham, i stedet for ved siden af ham, så han ikke føler sig fysisk inviteret til din krop.
Tro mig, jeg ved hvor svært det er. Det tog mig 2½ år at nå frem til at jeg var 100% færdig med mine børns far. Jeg ved godt det ikke er let, at føle sig forrådt og elsket på samme tid, og det er skide svært at bryde ud af gamle mønstre, selvom man på papiret ikke længere er sammen.
Og helt ærligt, om nødvendigt, så få dig en bolleven, sådan at du ikke kommer til at sulte, og "risikerer" at han kommer for tæt på ad den vej 
Tak for dit svar... Er nemlig rigtigt.. det handler om at blive forrådt igen og igen.
Han lover at alt bliver godt nu.
Men nej. Jeg vil have en der behandler mig ordentligt. Jeg vil have er alm. Familie liv uden drama.
Så i dag ringede jeg til ham og sagde at vi kun skulle snakke on vores datter og praktiske ting.. andet kunne jeg ikke tilbyde lige nu for er for svært for mig. Jeg kan ikke give mig 100 % i forholdet. Derfor kan jeg ikke give ham en chance til.
Vil lige sige at vi ikke har haft så meget sex og sådan.. 3 gange på 3 mdr. Så er ikke der den ligger. Er fordi han kender mig så godt. Kan snakke med ham om alt. Så savner min bedste ven og partner gennem 7 år.
Men tror jeg fik sagt NEJ... Nu skal jeg så bare holde ved.
En dag skal jeg vel nok finde manden i mit liv nr. 2:-)