kan ikke sige NEJ!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke tro på at de hverken har kysset eller noget. Hvorfor så mødes hemmeligt?

Du skriver også at han har løjet flere gange hvor du har tilgivet og at han lyver om småting. Jeg er ked af at sige det, men han lyder ikke som en god mand.

Jeg ville stå fast og sige til mig selv at jeg fortjener bedre. Du har tilgivet flere gange og det ved han og regner sikkert lidt med at du nom skal tilgive denne gang også, da allerede har åbnet lidt op for det ved at kysse og kramme med ham.

Vær stærk og fortæl dig selv at du fortjener en mand der er ærlig.

Vil du nogensinde kunne stole på ham igen? Når han fx skulle gå tur med hunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Det synes jeg sgu ærligt talt er strengt sagt det der....

Kan man kun forråde folk ved at være dem utro med direkte sex eller hvad?

Hvis man bliver løjet for, gang på gang, så mister man tilliden til folk, og folk der gang på gang beviser at de ikke er din tillid værd, forråder dig. 

Jeg vil ikke sige han ha rværet utro eller ej, for det ved TS bedre end jeg...

Men jeg holder med TS i at han har forrådt hende, og gang på gang brudt sine løfter. Og hvad enten det handler om sex, penge, alle mulige andre ting, så er det lige grumt hver gang, man må indse at den man elsker aller højest, og sætter sin lid til, er den der forråder dig værst, og mest.

Til TS. Jeg synes du skal følge dit hjerte... Vil du gerne give ham en chance til, så gør det, men være forberedt på at han uden at blinke kan forråde dig igen, præcis som før.

Hvis du er fast besluttet på IKKE at have et kærligheds/sex forhold til ham længere, så er der desværre ikke andet for end at bremse dig selv hele tiden. Undgå at lade ham komme så nær, at du skal til at sige nej. 

Hvis i sidder i stuen, så lad være at sætte dig i sofaen, hvis det er der han sidder, sæt dig i en stol, eller hvad du nu har stående. 

Sæt dig hellere over for ham, i stedet for ved siden af ham, så han ikke føler sig fysisk inviteret til din krop.

Tro mig, jeg ved hvor svært det er. Det tog mig 2½ år at nå frem til at jeg var 100% færdig med mine børns far. Jeg ved godt det ikke er let, at føle sig forrådt og elsket på samme tid, og det er skide svært at bryde ud af gamle mønstre, selvom man på papiret ikke længere er sammen. 

Og helt ærligt, om nødvendigt, så få dig en bolleven, sådan at du ikke kommer til at sulte, og "risikerer" at han kommer for tæt på ad den vej

Tak for dit svar... Er nemlig rigtigt.. det handler om at blive forrådt igen og igen.
Han lover at alt bliver godt nu.

Men nej. Jeg vil have en der behandler mig ordentligt. Jeg vil have er alm. Familie liv uden drama.

Så i dag ringede jeg til ham og sagde at vi kun skulle snakke on vores datter og praktiske ting.. andet kunne jeg ikke tilbyde lige nu for er for svært for mig. Jeg kan ikke give mig 100 % i forholdet. Derfor kan jeg ikke give ham en chance til.

Vil lige sige at vi ikke har haft så meget sex og sådan.. 3 gange på 3 mdr. Så er ikke der den ligger. Er fordi han kender mig så godt. Kan snakke med ham om alt. Så savner min bedste ven og partner gennem 7 år.

Men tror jeg fik sagt NEJ... Nu skal jeg så bare holde ved.

En dag skal jeg vel nok finde manden i mit liv nr. 2:-)

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ikke tro på at de hverken har kysset eller noget. Hvorfor så mødes hemmeligt?

Du skriver også at han har løjet flere gange hvor du har tilgivet og at han lyver om småting. Jeg er ked af at sige det, men han lyder ikke som en god mand.

Jeg ville stå fast og sige til mig selv at jeg fortjener bedre. Du har tilgivet flere gange og det ved han og regner sikkert lidt med at du nom skal tilgive denne gang også, da allerede har åbnet lidt op for det ved at kysse og kramme med ham.

Vær stærk og fortæl dig selv at du fortjener en mand der er ærlig.

Vil du nogensinde kunne stole på ham igen? Når han fx skulle gå tur med hunden?

Nej kommer ikke til at stole på ham igen.

Er jo også derfor jeg ved det er bedst at komme videre. Savner ham barr så forfærdeligt.

Men jeg har fortjent bedre.. og håber jeg bliver bedre til at sige fra så vi kan komme videre med vores liv

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej kommer ikke til at stole på ham igen.

Er jo også derfor jeg ved det er bedst at komme videre. Savner ham barr så forfærdeligt.

Men jeg har fortjent bedre.. og håber jeg bliver bedre til at sige fra så vi kan komme videre med vores liv

Du kommer til at savne ham mindre og mindre.

Pøj pøj med det hele.

Håber du kan være stærk

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Er så irriteret på mig selv

Er gået fra min eks for ca. 5 mdr siden. Elsker ham stadig meget højt og savner ham så meget. Vi har en lille datter sammen og han kommer her hos os når han skal være sammen med hende, da jeg ammer.

Jeg gik fra ham, da jeg tog ham i at lyve meget voldsomt for mig. Han har skrevet og mødtes med en anden pige bag min ryg. Har tilgivet det flere gange og han har hver gang lovet at det var slut men de er fortsat hver gang. De har hverken kysset eller haft sex. De.har højst krammet. Men de gik stadig bag min ryg fordi de vidste jeg synes det gik over stregen for alm. Venskab. Så når han sagde han besøgte sin far eller bare gik tur med hunden, mødtes han med hende....
Har prøvet at forstå dem mange gange. Men er ikke rigtig lykkes. Men hader at han hele tiden lyver om det... Han lyver også, om andre småting.

Nå men fik nok og flyttede. Men fordi han ofte er her og er sammen med sin datter, udviklede det sig hurtigt til lidt forhold igen. Det sagde jeg så stop for, for 3 uger siden.
Men nu er han så småt begyndt igen og jeg har så svært ved at stoppe ham.

Han ringer og skriver hver dag at han savner mig og elsker mig. Fortæller at han har mistet alt. Og det eneste han vil er et liv med os. Han sender blomster, han gør alt for at jeg skal tilgive ham.
Og når han er her vil han altid lige kramme eller give mig et kys på kinden.
Jeg har så svært ved at sige nej til ham fordi jeg dybest set elsker ham og ønskede et liv sammen med ham.
Men irritere mig at jeg ikke kan afvise ham ordentlig, fordi jeg synes jo han har såret mig så voldsomt.

Hvordan bliver man stærk nok til at sige fra, og sige aldrig aldrig mere, når man elsker en person meget højt?????

For mig lyder det ikke som om du virkelig vil sige stop, du lyder som en der ikke har lyst til at gi slip, hvilket Jeg heller ikke syntes du skal gøre.. Jeg syntes i skal tage det stille og roligt også må du gøre ham opmærksom på Hvad det har gjort ved dig at han har været sådan. Hvis han ikke elskede dig. Tror du så Ikke at han havde været sammen med hende rigtigt? - Jeg syntes det er synd at smide noget så dyrebart væk.. 

Knus herfra.. ;-)

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

For mig lyder det ikke som om du virkelig vil sige stop, du lyder som en der ikke har lyst til at gi slip, hvilket Jeg heller ikke syntes du skal gøre.. Jeg syntes i skal tage det stille og roligt også må du gøre ham opmærksom på Hvad det har gjort ved dig at han har været sådan. Hvis han ikke elskede dig. Tror du så Ikke at han havde været sammen med hende rigtigt? - Jeg syntes det er synd at smide noget så dyrebart væk.. 

Knus herfra.. ;-)

Hej

Tak for dine ord.. nej ønsker virkelig et liv med ham.. han har bare løget så meget at jeg snart ikke kan finde hoved og hale i det hele..

Selv hende han har skrevet og mødtes med synes jeg har tilgivet meget..

Hvis vi ikke havde en datter ville jeg gøre alt for at komme videre. Men synes det er synd for hende at hun ikke har sin mor og far hos sig hver dag...

Aner simpelthen ikkr hvad jeg skal gøre.

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Hej

Tak for dine ord.. nej ønsker virkelig et liv med ham.. han har bare løget så meget at jeg snart ikke kan finde hoved og hale i det hele..

Selv hende han har skrevet og mødtes med synes jeg har tilgivet meget..

Hvis vi ikke havde en datter ville jeg gøre alt for at komme videre. Men synes det er synd for hende at hun ikke har sin mor og far hos sig hver dag...

Aner simpelthen ikkr hvad jeg skal gøre.

Jeg kan virkelig godt forstå dig, det er ikke nemt.. :-( 

Men syntes du skal tage det stille og roligt, prøv at starte med ham stille og roligt.. For hvis du selv kan se en fremtid med ham, så gør det for jeres barns skyld...  Men sørg for at gøre dine grænser klare for ham, han skal ikke ha lov til at lege med dine følelser, det må du gøre klart for ham. Evt. invitere ham over til en snak om det hele.  

Knus herfra. 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig, det er ikke nemt.. :-( 

Men syntes du skal tage det stille og roligt, prøv at starte med ham stille og roligt.. For hvis du selv kan se en fremtid med ham, så gør det for jeres barns skyld...  Men sørg for at gøre dine grænser klare for ham, han skal ikke ha lov til at lege med dine følelser, det må du gøre klart for ham. Evt. invitere ham over til en snak om det hele.  

Knus herfra. 

Ja har vi bare gjort så mange gange..

Så tror egentlig ikke der er mere at gøre.

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Ja har vi bare gjort så mange gange..

Så tror egentlig ikke der er mere at gøre.

Hmm, det lyder godt nok svært.. Jeg ved ikke hvilke råd jeg ellers kan komme med, det lyder som om det er håbløst, men at du virkelig gerne vil det her, jeg håber i finder ud af en løsning på det, både for jeres og jeres barns skyld..  Held og lykke med det hele, herfra... 

Anmeld

16. juli 2012

Mor til Ella

MilleMus1988 skriver:

hvis ikk han har lavet noget med sin veninde så syntes jeg alså du er sippet

man kan da godt være gode venner selvom man har hvert sit køn

min allerbedste ven er min kammerat og vi har det sjovt sammen som 2 tøzer der laver negle på hinanden
og det har min mand bare at acceptere , og gør han heldigvis også da han selv har en veninde der betyder verden for ham

Ja, men at mødes i smug det er da vist ikke helt iorden hvis der ikke er noget at skjule....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.