kan ikke sige NEJ!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Er så irriteret på mig selv

Er gået fra min eks for ca. 5 mdr siden. Elsker ham stadig meget højt og savner ham så meget. Vi har en lille datter sammen og han kommer her hos os når han skal være sammen med hende, da jeg ammer.

Jeg gik fra ham, da jeg tog ham i at lyve meget voldsomt for mig. Han har skrevet og mødtes med en anden pige bag min ryg. Har tilgivet det flere gange og han har hver gang lovet at det var slut men de er fortsat hver gang. De har hverken kysset eller haft sex. De.har højst krammet. Men de gik stadig bag min ryg fordi de vidste jeg synes det gik over stregen for alm. Venskab. Så når han sagde han besøgte sin far eller bare gik tur med hunden, mødtes han med hende....
Har prøvet at forstå dem mange gange. Men er ikke rigtig lykkes. Men hader at han hele tiden lyver om det... Han lyver også, om andre småting.

Nå men fik nok og flyttede. Men fordi han ofte er her og er sammen med sin datter, udviklede det sig hurtigt til lidt forhold igen. Det sagde jeg så stop for, for 3 uger siden.
Men nu er han så småt begyndt igen og jeg har så svært ved at stoppe ham.

Han ringer og skriver hver dag at han savner mig og elsker mig. Fortæller at han har mistet alt. Og det eneste han vil er et liv med os. Han sender blomster, han gør alt for at jeg skal tilgive ham.
Og når han er her vil han altid lige kramme eller give mig et kys på kinden.
Jeg har så svært ved at sige nej til ham fordi jeg dybest set elsker ham og ønskede et liv sammen med ham.
Men irritere mig at jeg ikke kan afvise ham ordentlig, fordi jeg synes jo han har såret mig så voldsomt.

Hvordan bliver man stærk nok til at sige fra, og sige aldrig aldrig mere, når man elsker en person meget højt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MorTil4<3

hvis ikk han har lavet noget med sin veninde så syntes jeg alså du er sippet

man kan da godt være gode venner selvom man har hvert sit køn

min allerbedste ven er min kammerat og vi har det sjovt sammen som 2 tøzer der laver negle på hinanden
og det har min mand bare at acceptere , og gør han heldigvis også da han selv har en veninde der betyder verden for ham

Anmeld

16. juli 2012

millemai

Du lyder ikke som om du er helt parat til at stoppe det. Du må gøre op med dig selv om du vil videre med eller uden ham.

- Hvis du vil videre med ham, så må du tilgive ham 100% - ingen bebrejdelser eller beskyldninger i hverdagen om ting i fortiden Og I skal begge kunne være i forholdet som de mennesker I er. Dvs har han pige venner, så er det til en vis grad en del af ham.

- Hvis du vil videre uden ham, så må du stoppe alt der minder om forhold mellem jer. Det kan være vildt svært, men det er nødvendigt for at undgå at "hænge i limbo". Hvor ingen af jer kan finde andre kærester, jeres barn bliver forvirret og følelser vil blive såret.

Har også været i forhold, som jeg ikke magtede at stoppe grundet overvældende følelser. Det bedste jeg nogensinde gjorde for mig selv var at stoppe det helt. Men det var mit liv og min situation. Det er kun dig der ved hvad der er bedst for dig.

Anmeld

16. juli 2012

B&J

hvordan kan du vide de ikke har haft sex??? eller kysset?? han har løget engang hvorfor så ikke lyve omkring det også...

lige meget hvad så vil du jo stadig have det i baghovede men ja dit valg.. jeg ville ha skredet og se om jeg ikke kunne finde en ny.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

min allerbedste ven er min kammerat og vi har det sjovt sammen som 2 tøzer der laver negle på hinanden
og det har min mand bare at acceptere , og gør han heldigvis også da han selv har en veninde der betyder verden for ham

Handler ikke så meget om en pige ven..dem må han gerne have.

Men synes ikke det er i orden at de lyver og mødes i hemmelighed.. handler om at han troede han var forelsket i hende og handler om at jeg ikke gider blive holdt for nar.

Har sagt til dem flere gange at de gerne må være venner, men at jeg ikke gider de lyver.. men fordi det er lidt mere end bare venskab har de gjort alt for at skjule det.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

millemai skriver:

Du lyder ikke som om du er helt parat til at stoppe det. Du må gøre op med dig selv om du vil videre med eller uden ham.

- Hvis du vil videre med ham, så må du tilgive ham 100% - ingen bebrejdelser eller beskyldninger i hverdagen om ting i fortiden Og I skal begge kunne være i forholdet som de mennesker I er. Dvs har han pige venner, så er det til en vis grad en del af ham.

- Hvis du vil videre uden ham, så må du stoppe alt der minder om forhold mellem jer. Det kan være vildt svært, men det er nødvendigt for at undgå at "hænge i limbo". Hvor ingen af jer kan finde andre kærester, jeres barn bliver forvirret og følelser vil blive såret.

Har også været i forhold, som jeg ikke magtede at stoppe grundet overvældende følelser. Det bedste jeg nogensinde gjorde for mig selv var at stoppe det helt. Men det var mit liv og min situation. Det er kun dig der ved hvad der er bedst for dig.

Ja er nok det jeg godt ved..

Og kan ikke tilgive 100 %. For har jeg prøvet og det kan jeg åbenbart ikke.

Så vil gerne prøve at komme videre.. er bare så svært.
Og især når man gerne vil samarbejde omkring vores datter

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvordan kan du vide de ikke har haft sex??? eller kysset?? han har løget engang hvorfor så ikke lyve omkring det også...

lige meget hvad så vil du jo stadig have det i baghovede men ja dit valg.. jeg ville ha skredet og se om jeg ikke kunne finde en ny.

Det ved jeg heller ikke.. er kun hvad de begge siger..

Alle siger jeg skal komme væk og ikke såre mig selv mere ved at gå tilbage.. selv hans familie og venner. Så ved det er det bedste.. ønsker bare så meget et godt liv sammen med ham.. men ved nok inderst inde at det ikke kan lade sig gøre

Anmeld

16. juli 2012

millemai

Anonym skriver:

Ja er nok det jeg godt ved..

Og kan ikke tilgive 100 %. For har jeg prøvet og det kan jeg åbenbart ikke.

Så vil gerne prøve at komme videre.. er bare så svært.
Og især når man gerne vil samarbejde omkring vores datter

Et godt forældresamarbejde kan og må ikke hænges op at skulle være i et seksuelt forhold til en eks ... det lyder elementært, men det er den indseelse, som I begge skal gøre jer før I kommer videre.

Det at du ikke vil kysse, kramme eller gå i seng med ham betyder jo ikke at du ikke ønsker, at jeres pige skal have sin far og at du ikke vil mødes til forældremødet i vuggestuen.

Der er så mange følelser i klemme i forhold som dette, hvor det reelt ikke er slut, fordi I har forsat efter bruddet. Og det kræver som regel en meget brat afslutning, fordi nu vil det være ekstra svært for ham at forstå (og faktisk nok også dig selv) at du ikke har lyst til at holde i hånden osv.

Anmeld

16. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Det ved jeg heller ikke.. er kun hvad de begge siger..

Alle siger jeg skal komme væk og ikke såre mig selv mere ved at gå tilbage.. selv hans familie og venner. Så ved det er det bedste.. ønsker bare så meget et godt liv sammen med ham.. men ved nok inderst inde at det ikke kan lade sig gøre

det er jo klart du har det sådan når du stadig er forelsket det er jo ikke din skyld det han gjorde... men tror bare det er noget du skal komme over.... jeg håber du vælger det rigtige

Anmeld

16. juli 2012

mariamiss6

MilleMus1988 skriver:

Det synes jeg sgu ærligt talt er strengt sagt det der....

Kan man kun forråde folk ved at være dem utro med direkte sex eller hvad?

Hvis man bliver løjet for, gang på gang, så mister man tilliden til folk, og folk der gang på gang beviser at de ikke er din tillid værd, forråder dig. 

Jeg vil ikke sige han ha rværet utro eller ej, for det ved TS bedre end jeg...

Men jeg holder med TS i at han har forrådt hende, og gang på gang brudt sine løfter. Og hvad enten det handler om sex, penge, alle mulige andre ting, så er det lige grumt hver gang, man må indse at den man elsker aller højest, og sætter sin lid til, er den der forråder dig værst, og mest.

Til TS. Jeg synes du skal følge dit hjerte... Vil du gerne give ham en chance til, så gør det, men være forberedt på at han uden at blinke kan forråde dig igen, præcis som før.

Hvis du er fast besluttet på IKKE at have et kærligheds/sex forhold til ham længere, så er der desværre ikke andet for end at bremse dig selv hele tiden. Undgå at lade ham komme så nær, at du skal til at sige nej. 

Hvis i sidder i stuen, så lad være at sætte dig i sofaen, hvis det er der han sidder, sæt dig i en stol, eller hvad du nu har stående. 

Sæt dig hellere over for ham, i stedet for ved siden af ham, så han ikke føler sig fysisk inviteret til din krop.

Tro mig, jeg ved hvor svært det er. Det tog mig 2½ år at nå frem til at jeg var 100% færdig med mine børns far. Jeg ved godt det ikke er let, at føle sig forrådt og elsket på samme tid, og det er skide svært at bryde ud af gamle mønstre, selvom man på papiret ikke længere er sammen. 

Og helt ærligt, om nødvendigt, så få dig en bolleven, sådan at du ikke kommer til at sulte, og "risikerer" at han kommer for tæt på ad den vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.