Ferie sydpå - badeudstyr - hvad kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

K&S

Hvad med en badering hvor han kan sætte i som en lille båd.

Vi har prøvet sådan en flere gange i svømmehallen og det er bestemt ikke en succes, men tusind tak for forslaget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

>>Carina<<

Begge mine børn brugte en 'baby badering'. En badering med sæde eller hvad man skal sige :-) den var bare super. 

Anmeld

21. juli 2012

Lullaby

K&S skriver:

1000 tak for svaret, så skal det helt sikkert ikke være den - for Anton har ikke de "normale" proportioner  Han er lille og tyk

Vi købte en til Izabella. Hendes str sagde den. Men da hun fik den på kunne den ikke strammes nok ind så den kravlede helt op i halsen når hun kom i vandet. Så tog vi den mindre og så kunne hun ikke bevæge sig pga den sad mærkeligt og stramt.

Anmeld

21. juli 2012

K&S

Lullaby skriver:

Vi købte en til Izabella. Hendes str sagde den. Men da hun fik den på kunne den ikke strammes nok ind så den kravlede helt op i halsen når hun kom i vandet. Så tog vi den mindre og så kunne hun ikke bevæge sig pga den sad mærkeligt og stramt.

Tak - så må vi nøjes med vinger og evt. en badering

Anmeld

21. juli 2012

Savannah

Badevinger og bælte, ville jeg købe :-)

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

K&S skriver:

Vi rejser sydpå i 14 dage i september og jeg overvejer derfor, hvilket badeudstyr, vi skal have med til Anton på 2 år (han fylder 2 år i augst)

Vi har selvfølgelig badebukser (med indlæg) + engangsbadebleer

Men hvilket udstyr har I til at holde jeres børn oven vande?

Jeg har overvejet vinger og badering, men jeg synes bare, at kunne huske, at det nemt kan kradse/rive (fra man selv var barn)

Jeg har også kigget på denne flydejakke fra Splash About - nogle der har erfaringer med den?

Katja, som glæææææder sig til at rejse væk

Tag en hel-svømme-dragt med der dækker arme, lidt op af halsen og benene... ligesom en dykkerdragt bare til børn. Mit bedste råd. Svømmevinger kan så uden jav og ondt sidde på ærmerne på dragten  God rejse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.