Ferie sydpå - badeudstyr - hvad kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.856 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

K&S

Vi rejser sydpå i 14 dage i september og jeg overvejer derfor, hvilket badeudstyr, vi skal have med til Anton på 2 år (han fylder 2 år i augst)

Vi har selvfølgelig badebukser (med indlæg) + engangsbadebleer

Men hvilket udstyr har I til at holde jeres børn oven vande?

Jeg har overvejet vinger og badering, men jeg synes bare, at kunne huske, at det nemt kan kradse/rive (fra man selv var barn)

Jeg har også kigget på denne flydejakke fra Splash About - nogle der har erfaringer med den?

Katja, som glæææææder sig til at rejse væk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Lullaby

K&S skriver:

Vi rejser sydpå i 14 dage i september og jeg overvejer derfor, hvilket badeudstyr, vi skal have med til Anton på 2 år (han fylder 2 år i augst)

Jeg har overvejet vinger og badering, men jeg synes bare, at kunne huske, at det nemt kan kradse/rive (fra man selv var barn)

Jeg har også kigget på denne flydejakke fra Splash About - nogle der har erfaringer med den?

Hvis dit barn ikke passer den 100% kravler den op i halsen på den. Og så er den knap så fed

Anmeld

15. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
K&S skriver:

Jeg har lige været afsted, og jeg købte vinger og badering til min datter. Det var et stort hit, og selv når hun tog ringen af, havde hun jo stadig vinger på, så ingen umiddelbar druknefare der.

Derudover købte jeg såden et vandrør i noget flamingo agtigt materiale, som kunne skyde med vand, og det morede hun sig også gevaldigt med. Næsten alle børnene i poolen havde et

Anmeld

16. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Badevinger er et must og evt. en badering.

God ferie

Anmeld

16. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en lille badebåd med hul i bunden, til at stikke benene ud af. 

Hvor ska i hen? Da vi var på Mallorca sidste år, ku man købe bade ting alle steder! Vh stine

Anmeld

16. juli 2012

4kløver

Hvad med en badering hvor han kan sætte i som en lille båd.

Anmeld

21. juli 2012

K&S

Lullaby skriver:

Hvis dit barn ikke passer den 100% kravler den op i halsen på den. Og så er den knap så fed

1000 tak for svaret, så skal det helt sikkert ikke være den - for Anton har ikke de "normale" proportioner  Han er lille og tyk

Anmeld

21. juli 2012

K&S

PT skriver:

Jeg har lige været afsted, og jeg købte vinger og badering til min datter. Det var et stort hit, og selv når hun tog ringen af, havde hun jo stadig vinger på, så ingen umiddelbar druknefare der.

Derudover købte jeg såden et vandrør i noget flamingo agtigt materiale, som kunne skyde med vand, og det morede hun sig også gevaldigt med. Næsten alle børnene i poolen havde et

Fedt med nogle erfaringer - det er første gang, vi skal have Anton med til syden

Anmeld

21. juli 2012

K&S

Badevinger er et must og evt. en badering.

God ferie

Tusind tak  jeg har købt nogle badevinger, men synes baderingene er meget store i omkredsen

OG TAK, vi glæder os helt vildt

Anmeld

21. juli 2012

K&S

StineW79 skriver:

Sådan en lille badebåd med hul i bunden, til at stikke benene ud af. 

Hvor ska i hen? Da vi var på Mallorca sidste år, ku man købe bade ting alle steder! Vh stine

Anton er meget "sart" med, hvad han vil have nær/på kroppen - vi har prøvet at sætte ham i sådan en badering med bund i svømmehallen og det var bestemt ikke en succes  men ellers tak for ideen...!

Jeg har købt et par vinger til ham, så de ryger i kufferten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.