Hjæælp - Æl-test positiv ? Negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

det er bare at knalde løs og hygge sig med det..

Ja der er ikke andet for  Og prøve på at ikke at tænke for meget på man gerne vil blive gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

smlmea

Den er negativ,da test stregen ikke er lige så tydlig som kontrol stregen.

Men den ligner en der meget snart vil blive positiv.

Anmeld

16. juli 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det er første gang jeg bruger æl test så er meget i tvivl? Håber i kan hjælpe mig.. Er de positive eller negativ?

Den er negativ, da teststregen ikke er helt så tydelig som kontrolstregen - men LH-peaket er formentligt ikke så langt fra dette testtidspunkt (enten har det lige været der, ellers kommer det  nok lige om lidt).

Pøj-pøj.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Okay takker 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Den er negativ, da teststregen ikke er helt så tydelig som kontrolstregen - men LH-peaket er formentligt ikke så langt fra dette testtidspunkt (enten har det lige været der, ellers kommer det  nok lige om lidt).

Pøj-pøj.

Okay takke 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Pøj-pøj.

Jeg har så lige taget en test der er der kun kontrolstregen betyder det så at jeg har haft æl i nat eller hvordan? 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Jeg har lige taget en test, der var der så kun kontrol stregen? Betyder det så at jeg har haft æl i nat eller hvordan ? 

Anmeld

16. juli 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har så lige taget en test der er der kun kontrolstregen betyder det så at jeg har haft æl i nat eller hvordan? 

Det var derfor, jeg skrev, at LH-peaket ikke lå så langt væk - man kan nemlig ikke konkludere, om LH-peaket er på vej op eller ned udfra teststregen.

Du har ikke ægløsning, når den er positiv, det er vejledende 36 timer senere, men jeg vil tro, at du skal prøve at regne med 24 timer fra den test, du har lagt billede ud af, så er I meget tæt på at ramme (dermed ikke sagt, at du bliver gravid, men der er størst chance).

Prøv for en sikkerheds skyld at teste 1-2 dage mere, bare for at være sikker på, at du har fundet det højeste peak, du kunne ramme i denne cyklus.

Hvilken cyklusdag er du på nu i forhold til cykluslængden?

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det var derfor, jeg skrev, at LH-peaket ikke lå så langt væk - man kan nemlig ikke konkludere, om LH-peaket er på vej op eller ned udfra teststregen.

Du har ikke ægløsning, når den er positiv, det er vejledende 36 timer senere, men jeg vil tro, at du skal prøve at regne med 24 timer fra den test, du har lagt billede ud af, så er I meget tæt på at ramme (dermed ikke sagt, at du bliver gravid, men der er størst chance).

Prøv for en sikkerheds skyld at teste 1-2 dage mere, bare for at være sikker på, at du har fundet det højeste peak, du kunne ramme i denne cyklus.

Hvilken cyklusdag er du på nu i forhold til cykluslængden?

Jeg er på cyklus dag 17 ud af 31 .. 

Men hvis jeg så havde sex igår og forgårs er der så en chance for jeg måske bliver gravid?? 

Anmeld

16. juli 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er på cyklus dag 17 ud af 31 .. 

Men hvis jeg så havde sex igår og forgårs er der så en chance for jeg måske bliver gravid?? 

Det er rigtigt fint, det tyder på en velfungerende cyklus.

Jeg tror, at der er gode chancer for, at I rammer rigtigt - det er jo så op til den meget komplicerede proces, om graviditeten udvikler sig, og det kan I kun håbe på, der er ingen garantier.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.