Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er første gang jeg bruger æl test så er meget i tvivl? Håber i kan hjælpe mig.. Er de positive eller negativ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen som kan hjælpe mig??
Jeg synes den ser positiv ud. Hvis de to streger er lige kraftige eller at teststregen er tydligere end kontrolstregen, er den der Det kan være lidt svært at se på computeren.
Held og lykke
Miss Church skriver: Jeg synes den ser positiv ud. Hvis de to streger er lige kraftige eller at teststregen er tydligere end kontrolstregen, er den der Det kan være lidt svært at se på computeren. Held og lykke
Tak Hvad for en streg er kontrol stregen?
Anonym skriver: Det er første gang jeg bruger æl test så er meget i tvivl? Håber i kan hjælpe mig.. Er de positive eller negativ?
den er positiv.. så på ham...
Anonym skriver: Tak Hvad for en streg er kontrol stregen?
Det er den streg, som altid er der, den som du skal "kontrollere" testen med Den længst mod "skaftet", til højre på dine billeder. Den anden er test-stregen.
Miss Church skriver: Det er den streg, som altid er der, den som du skal "kontrollere" testen med Den længst mod "skaftet", til højre på dine billeder. Den anden er test-stregen.
Tusind tak for hjælpen
Anonym skriver: Tusind tak for hjælpen
Så lidt
ønskebarn74 skriver: den er positiv.. så på ham...
Tak Vil jeg så prøve .. Hehe.. Er det så noget med at man bare skal sexe helt vild de næste 2-3 dage??
Anonym skriver: Tak Vil jeg så prøve .. Hehe.. Er det så noget med at man bare skal sexe helt vild de næste 2-3 dage??
det er bare at knalde løs og hygge sig med det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128