Så skete det..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Nanna1985

Kan godt forstå du er MEGET stolt mor Kan os huske da Fia begyndte at gå, det er bare et KÆMPE øjeblik Tillykke med din DYGTIGE prinsesse pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

LotteN

Nanna1985 skriver:

Kan godt forstå du er MEGET stolt mor Kan os huske da Fia begyndte at gå, det er bare et KÆMPE øjeblik Tillykke med din DYGTIGE prinsesse pige

jo tak skal du have... og de vælter bare frem af ærmet de skridt... godt nok er det kun 2 sammenhængende, men de kommer et par gange om dagen. hun bliver mere og mere modig for hver dag der går

Anmeld

8. maj 2009

Nanna1985

LotteN skriver:

jo tak skal du have... og de vælter bare frem af ærmet de skridt... godt nok er det kun 2 sammenhængende, men de kommer et par gange om dagen. hun bliver mere og mere modig for hver dag der går

Selv tak Ja det går rigtig stærkt.. Inden længe snakker hun og starter i skole Årh altså.. Tiden går ALT for hurtigt.. Forstår slet ikk min lille baby pige allerede er 2 ½ år

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

Nanna1985 skriver:

Selv tak Ja det går rigtig stærkt.. Inden længe snakker hun og starter i skole Årh altså.. Tiden går ALT for hurtigt.. Forstår slet ikk min lille baby pige allerede er 2 ½ år

nææh,det er rigtigt. jeg forstår heller ikke hvor det år her er blevet af.. men ouha 2 1/2 år, det er sikkert slet ikke til at forstå!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.