Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver:ej hvor er det da bare flot... har han vist tegn på flere skridt SÅ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fam. Madsen skriver:her i går aftes da han leget med hans far ville han til og gå fra sofaen og over til hans far som sad tæt på sofaen var han lige ved det ind til faren sagde se skat også satte marcus sig på røven typisk.... men jeg er spændt på og se hvor længe der går inden han går helt selv...
LotteN skriver:ihh, typisk.. man må ikke sige noget kan du godt lære farmandLærke tog lige et enkelt skridt her til aften, da jeg havde taget hende ned fra stolen og stillet hende på gulvet og vupti et skridt frem og bum
LotteN skriver:jo tak. og det blev endda også til et enkelt idagJamen ferie gik bare super godt... Lærke var bare så nem at have med. og vi havde perfekt vejr. hverken for varmt el. for koldt . bare lige tilpas!Du kan se billeder i mit album, hvis det har nogen interesse
Fam. Madsen skriver:har sagt til farmand at han skal holde mund når han er lige ved... ihhh der går jo ikke længe så inden hun løber rundt omkring åhh jeg glæder mig så meget til at marcus han kan løbe rundt og spille bold
saxi skriver:Det er bare nogle super gode billeder.. Ser ud til Lærke nød ferien!!
LotteN skriver:ja, han har nok lært og være stille fremover nu..heheArg, jeg tror nu alligevel der gør ldit før der kommer et par skridt i træk, men det går da den rigtige vej, hvis bare vi kan få et skridt om dagen!
ja det tror jeg også han har... hehejeg tror også der egår et stykke tid men som du siger lidt af gangen er beder en ingen ting... men de første skridt er nu noget stort...
Rosa skriver:Tillykke -det må føles fantastisk at se
LotteN skriver: Jeg glemte helt og fortælle hvor stolt en mor jeg var igår..Lærke tog hendes 2 første skridt (11 måneder gammel). så nu må tiden vise om det bare var rent held eller om der kommer mere af det.. Jeg skyndte mig i hvert fald og ringe til farmand og fortælle den gode nyhed
Jeg glemte helt og fortælle hvor stolt en mor jeg var igår..Lærke tog hendes 2 første skridt (11 måneder gammel). så nu må tiden vise om det bare var rent held eller om der kommer mere af det.. Jeg skyndte mig i hvert fald og ringe til farmand og fortælle den gode nyhed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128