Anbefal bøger til 2-årig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

K&S

Mette. skriver:

Emilie elsker hendes bøger med:

Mille og Mulle - specielt den hvor de tager tøj på.

Rasmus Klump bager pandekager

Totte bøgerne

Cirkeline bøgerne

En dag med barbapapa - og generelt alt med barbapapa.

Også bøger med dyr samt bøger med flapper til at løfte.

Tusind tak for inspirationen, jeg må ud og kigge i den kommende uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

K&S

DAs mor skriver:

Den sultne larve aldrigmæt er Adams yndlingsbog :-)

I vuggestuen hvor jeg arbejdede læste vi også Kaj-bøgerne og Dino-bøgerne. Og en der hedder Zaza skal sove....

Hmmm.. Hvorfor kan jeg ikke huske flere....?!

Super godt med "pædagog"-anbefalinger

Tusind tak

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

K&S skriver:

Super godt med "pædagog"-anbefalinger

Tusind tak

Hehe.. Hvorfor citationstegn?! - jeg er jo pædagog ;-)

Anmeld

15. juli 2012

K&S

DAs mor skriver:

Hehe.. Hvorfor citationstegn?! - jeg er jo pædagog ;-)

Ikke nogen speciel grund til at citationstegnene (det var bestemt ikke negativt)  jeg ved jo godt, du er pædagog

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

K&S skriver:

To

Ikke nogen speciel grund til at citationstegnene (det var bestemt ikke negativt)  jeg ved jo godt, du er pædagog

Tog det heller ikke negativt ;-)

Anmeld

15. juli 2012

Clisolka

K&S skriver:

Ej, det lyder da super godt med de bog-pakker  er det alle børn i kommunen, der kan få del i det?

"Hjulene på bussen" - er det en sangbog?

Det er desværre ikke alle kommuner der er med i "Bogstart" - det er et forsøg indtil videre  I alle pakkerne vi har fået har der været min. 1 sangbog med - og en bog med en lyd-cd med 

Hjulene på bussen er en genial bog - det er ikke kun en sangbog. De små kan lære både tal, farver, dyr osv. Jeg sætter lige et link til den: 

http://www.gyldendals-boernebogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=11151&catalogId=10001&club=BBK&productId=64010

Anmeld

15. juli 2012

Sara.

K&S skriver:

Anton er vist ved at være liiidt træt af de samme bøger (med få undtagelser), så hvad er jeres 2-åriges yndlingsbog/bøger?

Hver aften når Nor skal puttes skal vi altid læse hans "yyyyyyyynddddinnnnnnngsss bog" som er en A4 side stor bog med billeder af en masse dyr. Siden med løver, geparder, tiger mm. skal vi snakke om flere gange. (han kan så også snart dyrene bedre end jeg kan...)

Ellers er Totte, Lotte og kaj bøgerne også et hit!

"Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hovede" er også god
:-) Både for mig og min dreng. hehe

Anmeld

15. juli 2012

Clisolka

Sara. skriver:

"Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hovede" er også god 

Dét var det den hed! 

En kollega anbefalede den til mig, men kunne simpelthen ikke huske hele navnet på bogen - kun at det lød sjovt 

Anmeld

15. juli 2012

K&S

DAs mor skriver:

Tog det heller ikke negativt ;-)

Anmeld

15. juli 2012

K&S

Sara. skriver:

Hver aften når Nor skal puttes skal vi altid læse hans "yyyyyyyynddddinnnnnnngsss bog" som er en A4 side stor bog med billeder af en masse dyr. Siden med løver, geparder, tiger mm. skal vi snakke om flere gange. (han kan så også snart dyrene bedre end jeg kan...)

Ellers er Totte, Lotte og kaj bøgerne også et hit!

Den har Anton faktisk stående, den har bare ikke fanget hans interesse  - jeg må prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.