Anbefal bøger til 2-årig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.566 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

K&S

Anton er vist ved at være liiidt træt af de samme bøger (med få undtagelser), så hvad er jeres 2-åriges yndlingsbog/bøger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
K&S skriver:

Anton er vist ved at være liiidt træt af de samme bøger (med få undtagelser), så hvad er jeres 2-åriges yndlingsbog/bøger?

Nu har jeg godt nok en pige, men hendes yndlingsbøger er;
Lotte bøgerne
Prinsesse perfekt bøgerne
Bøger med dyr, hvor vi taler om dyrene og hun lærer navnene på dem, hvad de spiser, og hvor de bor.

Hun er knap tre, og det er de bøger, vi har læst det sidste år (i rigelige mængder )

Anmeld

14. juli 2012

B&J

Her hjemme er det bogen med

jungle dyre hugo..

en bog med traktor sådan en lille bog røre føle.

og en stor med lyt med traktor hammer lastbiler osv.

men i det hele er det meget røre føle lyd bøger han elsker lige for tiden,,

Anmeld

14. juli 2012

Clisolka

K&S skriver:

Jeg følger lige med her - Isabella på 20 mrd. er begyndt at interessere sig rigtig meget for bøger 

Vi har en masse bøger til hende fordi vi har været med i noget der hed "Bogstart", hvor hun får udleveret 3-4 bogpakker fra kommunen indtil hun fylder 4 år. 

Lige i øjeblikket er det "Hjulene på bussen" bogen som er in. I sidste uge købte vi 2 små bøger i Super Best, hvor man bl.a. kan trykke på en knap, så kommer der lyde. De 2 vi købte var med kattekillinger og hundehvalpe - dem vil hun have med i seng, når hun skal sove 

Anmeld

14. juli 2012

Mette.

K&S skriver:

Emilie elsker hendes bøger med:

Mille og Mulle - specielt den hvor de tager tøj på.

Rasmus Klump bager pandekager

Totte bøgerne

Cirkeline bøgerne

En dag med barbapapa - og generelt alt med barbapapa.

Også bøger med dyr samt bøger med flapper til at løfte.

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Den sultne larve aldrigmæt er Adams yndlingsbog :-)

I vuggestuen hvor jeg arbejdede læste vi også Kaj-bøgerne og Dino-bøgerne. Og en der hedder Zaza skal sove....

Hmmm.. Hvorfor kan jeg ikke huske flere....?!

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

han er forresten også vild med en der hedder Lille frø af Jakob Martin strid (han har altså lavet nogle gode børnebøger!). Den er først fra 3 år ifølge bagsiden, men altså det handler kop bare om at snakke om hvad der sker og lade barnet fortælle også :-)

Adam er forresten 22 mdr....

Anmeld

15. juli 2012

K&S

PT skriver:

Nu har jeg godt nok en pige, men hendes yndlingsbøger er;
Lotte bøgerne
Prinsesse perfekt bøgerne
Bøger med dyr, hvor vi taler om dyrene og hun lærer navnene på dem, hvad de spiser, og hvor de bor.

Hun er knap tre, og det er de bøger, vi har læst det sidste år (i rigelige mængder )

Tusind tak for inspirationen

Anton er også vild med Totte-bøgerne - og jeg kan mærke på ham, at der skal ikke stå meget på hver side, før han mister koncentratione

Anmeld

15. juli 2012

K&S

B&J skriver:

Her hjemme er det bogen med

jungle dyre hugo..

en bog med traktor sådan en lille bog røre føle.

og en stor med lyt med traktor hammer lastbiler osv.

men i det hele er det meget røre føle lyd bøger han elsker lige for tiden,,

Anton er ikke helt så vild med følebøger mere, nu skal der ske noget mere

Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

15. juli 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Jeg følger lige med her - Isabella på 20 mrd. er begyndt at interessere sig rigtig meget for bøger 

Vi har en masse bøger til hende fordi vi har været med i noget der hed "Bogstart", hvor hun får udleveret 3-4 bogpakker fra kommunen indtil hun fylder 4 år. 

Lige i øjeblikket er det "Hjulene på bussen" bogen som er in. I sidste uge købte vi 2 små bøger i Super Best, hvor man bl.a. kan trykke på en knap, så kommer der lyde. De 2 vi købte var med kattekillinger og hundehvalpe - dem vil hun have med i seng, når hun skal sove 

Ej, det lyder da super godt med de bog-pakker  er det alle børn i kommunen, der kan få del i det?

"Hjulene på bussen" - er det en sangbog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.