Baby på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

bøgelund

MorDk skriver:

Har både en lift men også den der CityBag som man kan klikke på klapvognsstellet (Emmaljunga) Hmm... tænker ihvertfald at bruge den...? Hmmm.....

Jeg ville mene det var rigelig fint, til hun kan komme i tremmeseng .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Emily2012<3

maria_wlt skriver:

Ingen ... 4 mdr er inden alder.. og hvis hun sover i egen seng så skal du ikke fortvivle

Hun sover i egen seng og sover bedst der..

Men puha det er svært for mig at flytte hendes seng..

Hun skal dele med sin søster, og hun snorker helt vildt, så måske det er bedst for hende at være inde ved os noget tid endnu? 

Anmeld

13. juli 2012

Mor-til-asta-09

MorDk skriver:

Da vi fik vores søn boede vi i en lille 2 værelses lejl. så indtil han var omkring 14 mdr. sov han i vores soveværelse. Herefter rykkede vi ind i stuen og sov.

Nu bor vi i en 4 værelses lejl. så ungerne kan få hver deres værelse... og vi har VORES soveværelse. Nu tænker jeg lidt om jeg skal sætte babysengen op i Lillepigens værelse og gøre lidt klar derinde...

Hmm... det første stykke tid vil jeg gerne have hende inde ved os... men tænker at hun ikke skal være ret gammel før hun kommer ind i baby/tremmesengen. I starten (ved ikke hvor længe) sover hun i liften eller CityBag'en... men hvad har I gjort? Hvornår kom jeres små pus ind på eget værelse?? Nogle gode råd?

Overvejer at købe en billig lille vugge brugt... men nu må vi se.

Der er bare ikke såååå meget plads i vores soveværelse.... til stor tremmeseng osv.

Vores datter var 3 mdr da hun kom på eget værelse.. Vi vækkede hinanden om natten, hun vågnede af os og omvendt...

Anmeld

13. juli 2012

raca

værelset var klart før de blev født.. men jeg så ingen grund til at flytte dem.. da jeg mener at den nærhed man giver ved at sove i sammerum og evt familieseng er meget værdifuldt.

så de har været ca 18 mdr.. da vi begyndte og putte dem i egen seng på eget værelse.. dvs de sover sammen. da det giver dem stor trykhed.. og jeg forstår dem, syntes det er naturstridigt og ligge sin unge i et værelse for sig selv.. væk fra trykhed varme nærhed. 

og de er stadig velkommende i soveværelset de er 3 og 6 år og som oftes er der min et barn i vores seng når vi vågner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.