Baby på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

MorDk

Da vi fik vores søn boede vi i en lille 2 værelses lejl. så indtil han var omkring 14 mdr. sov han i vores soveværelse. Herefter rykkede vi ind i stuen og sov.

Nu bor vi i en 4 værelses lejl. så ungerne kan få hver deres værelse... og vi har VORES soveværelse. Nu tænker jeg lidt om jeg skal sætte babysengen op i Lillepigens værelse og gøre lidt klar derinde...

Hmm... det første stykke tid vil jeg gerne have hende inde ved os... men tænker at hun ikke skal være ret gammel før hun kommer ind i baby/tremmesengen. I starten (ved ikke hvor længe) sover hun i liften eller CityBag'en... men hvad har I gjort? Hvornår kom jeres små pus ind på eget værelse?? Nogle gode råd?

Overvejer at købe en billig lille vugge brugt... men nu må vi se.

Der er bare ikke såååå meget plads i vores soveværelse.... til stor tremmeseng osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

bøgelund

MorDk skriver:

Da vi fik vores søn boede vi i en lille 2 værelses lejl. så indtil han var omkring 14 mdr. sov han i vores soveværelse. Herefter rykkede vi ind i stuen og sov.

Nu bor vi i en 4 værelses lejl. så ungerne kan få hver deres værelse... og vi har VORES soveværelse. Nu tænker jeg lidt om jeg skal sætte babysengen op i Lillepigens værelse og gøre lidt klar derinde...

Hmm... det første stykke tid vil jeg gerne have hende inde ved os... men tænker at hun ikke skal være ret gammel før hun kommer ind i baby/tremmesengen. I starten (ved ikke hvor længe) sover hun i liften eller CityBag'en... men hvad har I gjort? Hvornår kom jeres små pus ind på eget værelse?? Nogle gode råd?

Der er bare ikke såååå meget plads i vores soveværelse.... til stor tremmeseng osv.

Vi havde en vugge stående i soveværelset, hvor jeg satte liften ned i. Der sov hun tæt og trygt. da hun var 2-3 mdr, kom hun på eget værelse, og så sov hun meget bedre. (i tremmeseng, med sengerand)  

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

bøgelund skriver:

Vi havde en vugge stående i soveværelset, hvor jeg satte liften ned i. Der sov hun tæt og trygt. da hun var 2-3 mdr, kom hun på eget værelse, og så sov hun meget bedre. (i tremmeseng, med sengerand)  

Ok tak for svar! Det er også liiidt i de baner vi tænker... *S* MEN nu må vi se hvad der sker... men lyder som en god løsning...

Anmeld

13. juli 2012

bøgelund

MorDk skriver:

Ok tak for svar! Det er også liiidt i de baner vi tænker... *S* MEN nu må vi se hvad der sker... men lyder som en god løsning...

Vi oplevede i hvertfald, at der var os der vækkede hende mange af gangene. Men hvis i har en lift, ville jeg ikke bruge penge på en vugge. Vi brugte som sagt kun vores, til at sætte liften i. i må tage en nat ad gangen. 

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

bøgelund skriver:

Vi oplevede i hvertfald, at der var os der vækkede hende mange af gangene. Men hvis i har en lift, ville jeg ikke bruge penge på en vugge. Vi brugte som sagt kun vores, til at sætte liften i. i må tage en nat ad gangen. 

Har både en lift men også den der CityBag som man kan klikke på klapvognsstellet (Emmaljunga) Hmm... tænker ihvertfald at bruge den...? Hmmm.....

Anmeld

13. juli 2012

Emily2012<3

Vores lille diva sover stadig inde i soveværelset, og hun er 4 måneder og 11 dage..

Jeg kan vist ikke helt give slip.. 

Anmeld

13. juli 2012

FruStolpe

MorDk skriver:

Fra vi kom hjem fra sygehuset har vores datter sovet i sin tremmeseng, med senge formindsker.

Indtil hun var 5-6 mdr stod hendes tremmeseng klods op af min side af sengen fordi det var praktisk med amning og når man skal gi sut om natten

Men da hun blev, jeg mener det var 6 mdr stoppede hun med at spise om natten og kom derfor på eget værelse.

Vi har ingen problemer haft med det...

Anmeld

13. juli 2012

maria_wlt

Tror at Tristan var ca 6-7 mdr.. Ene var ca 1 år..Den lejligehed vi bor i nu har kun 2 værelser så det var derfor Ene var 1 år inden.. 

De har aldrig sovet i vores seng  

Anmeld

13. juli 2012

maria_wlt

Emily2012<3 skriver:

Vores lille diva sover stadig inde i soveværelset, og hun er 4 måneder og 11 dage..

Jeg kan vist ikke helt give slip.. 

Ingen ... 4 mdr er inden alder.. og hvis hun sover i egen seng så skal du ikke fortvivle

Anmeld

13. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
MorDk skriver:

Min dreng var 4 år da han kom ind og sov i sit eget værelse.

Min pige er 1½år gammel og hun sover stadigvæk hos mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.